hoofdstuk 21

54 3 3
                                    

*3 weken later*

"Darcy heb je alles?" Roept Mike terwijl hij mijn kamer binnen rent. Ik kijk op en kijk crystal aan. Ze knikt.

"Ja ik heb alles " zeg ik.

"Mooi luke komt zo je spullen halen. Je moet naar beneden en eten, zorg dat je je pillen hebt geslikt en meeneemt." Zegt mike . Snappen jullie nu wat ik bedoel met daddy-youngblud? Vast wel.

"Ja pap" zucht ik. Crystal lacht.

"Is het goed dat ik even naar Michael ga?" Vraagt ze.

"Tuurlijk, ik zie je later" zeg ik. Ze staat op en loopt richting Michael. Ik loop naar beneden waar eigenlijk de hele band zit.

"Mooi dat je er bent darcy, we gaan straks nog snel bespreken wat er wordt verwacht" zegt Paul. Ik knik en loop naar de keuken. Waar calum staat met het eten. Ik jat zijn brood en ren weg.

"Darcy geef terug" roept hij. En rent achter me aan. Ik draai me om en lik over het broodje.

"Gadver " zegt calum . Ik biedt het broodje aan. Hij trekt een vies gezicht.

"Nee ieuw hou maar" zegt hij. Ik grijns en huppel weg.

"LUKE VOEDT JE ZUSJE EENS OP!" Hoor ik calum naar boven roepen.

"NEE!" Antwoord luke. We beginnen te lachen. 

"Oke nu we er allemaal zijn, wil ik het nog even hebben over de tour en optredens. " begint Paul. En kijkt ons een voor een aan.

"We touren in een bus, we gaan de hele wereld over. Natuurlijk hebben we hotels een vliegtuigen. Na ieder concert heb je ene dag vrij. 1 dag voor het concert komen we aan, je kan uitrusten van de reis ofzo" zegt Paul.  We knikken.

"Op de dag van het concert zijn we in de zaal. Voor soundchecks en al dat gezeur. Jullie hebben een kleedkamer en een chillkamer die jullie delen met 5sos. Voor een concert zijn er meet and greets, voor de mensen met soundcheck kaartjes. Na het concert gaan we terug naar het hotel." Legt hij uit.

"onthoudt, ER IS VEEL PAPARAZZI EN FANS, JULLIE KUNNEN NIET ALLEEN OVER STRAAT" zegt hij duidelijk. Ik slik .

"Dus we kunnen niet naar de winkel ofzo?" Vraagt dominic. 

"Inderdaad er zou altijd bewaking bij zijn. Jullie kunnen niet echt meer iets on opgemerkt doen. Wees dus alsjeblieft voorzichtig " zegt Paul.

"En hoe zit het met interviews?" Vraagt harry.

"Dat wordt dan geregeld " zegt Paul.

"Oke jongens we gaan " roept Ashton.

"Hup hup " spoort Paul aan. We lopen naar buiten en er staat een grote bus .

"Oke hier slapen we met 8 mensen in. We reizen wel eens in de nacht of een aantal dagen "legt luke uit. Er staan allemaal mensen om ons uit te zwaaien . Veel fans, one direction, lando en de familie van de jongens. Van 5sos en mij niet want die zijn in Australië

Ik loop naar louis toe, stiekem mijn favoriete en voorbeeld uit 1d.

"Have fun darcy" zegt hij. Ik knuffel hem lang.

"Thanks je komt toch wel kijken?" Vraag ik. Hij knikt.

"Tuurlijk,  nou de rest want er is niet veel tijd" zegt hij. Ik knik en loop naar liam.

"Wees voorzichtig " zegt hij en ik knuffel hem.

"Altijd liam" zeg ik en loop naar zayn.

"Geniet ervan" zegt hij . Ik trek hem in een korte knuffel en loop naar harry.

YoungbludWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu