"Je hebt vroeger wel eens paniekaanvallen gehad, ze waren niet super heftig maar alsnog, het kwam dan vooral voor als er heel veel mensen in een kleine ruimte waren en jij geen ruimte meer had" legt luke uit. Ik knik .
"Dat weet ik zelf niet meer" zeg ik. Luke knikt nu .
"Maar je moet op de fiets naar je training, harry is druk aan het werk dus" zegt luke ik knik en loop naar mijn fiets.
"Dan ga ik maar" zucht ik en rij weg. Ik volg de snelweg en daarna de route die we met de auto ook rijden. Ik kom na een half uur aan en zet mijn fiets opslot. Ik loop naar binnen naar de goede zaal.
Er zit een jonge met geblondeerde haren . Dat zie je door de uitgroei. Hij kijkt op. Blauwe ogen.
"En jij bent?" Vraagt hij.
"Dar- uhm teresa " zeg ik snel.
'Jij domme trut je had je bijna versproken'. 'Sorry hoor '.
"En jij?" Vraag ik snel.
"Ik ben niall " zegt hij.
"En wat doe je hier?" Vraag ik.
"Ik geef jullie training" antwoord hij.
"Hmm" mompel ik en trek mijn schoenen aan.
"Hey jasmijn!" Roept hij als hij jasmijn ziet. Ik rol mijn ogen.
"Heb je gehoord van die nieuwe band die laatste bij de late late show was?" Vraagt hij. Ze knikt.
"Ja ze zijn best goed tho" zegt ze.
"Best goed ze zijn geweldig en eerlijk darcy is wel cute" zegt hij. Ik grinnik even.
"Ja het zal wel ik vind het maar een bitch" zucht jasmijn .
"Ouch" mompel ik.
"Ik vind harry knap " zegt ze. Ik moet echt mijn best doen om niet te lachen.
"Ik denk dat ik een kans maak bij hem" gaat ze verder. Ik kan het niet meer houden en ren snel naar de gang waar ik in lachen uit barst. Ik pak snel mijn telefoon om hem te appen..
Harreh 😎
U: jo gast mensen in mijn team hebben het over ons.
Harreh 😎: echt wat zeggen ze
U: mijn inval trainer zei "ze zijn bast cute en darcy is best cute". Hij is wel knap en mijn leeftijd miss iets ouder
Harreh 😎: ga hem fixen
U: maar jasmijn zei dus "Nee ze is echt een bitch , ik vind harry leuk" en daarna zei ze. "Ik maak echt een kans bij hem" 😂😂
Harreh😎: omg haha, ik ben ook knap (jk) ze maakt echt geen kans haha😂😂😂
Ik sluit mijn telefoon af en loop terug. Ik grinnik even bij de gedachte en meng me in de groep.
"Wat vind jij van youngblud en 5sos teresa " Vraagt niall.
"Ja ik vind ze wel oke" zeg ik.
*tijdsprong 2 dagen later*
"Ik heb wat liedjes laten schrijven voor jullie " zegt harvey Een van de schrijvers. We knikken en lezen ze door.
JE LEEST
Youngblud
FanfictionWanneer darcy hemmings bij haar broer in Londen gaat wonen veranderd haar leven. Ze ontmoet haar 3 beste vrienden. Maar gaan ze het halen in de muziek wereld? Je leest het in dit boek xx Ik loop naar luke toe hij kijkt me vragend aan. "Ik durf het...