hoofdstuk 22

54 3 3
                                    

(A/n er kan smut in voor komen. Sorry not sorry)

"Ja ash dat staan we wel" zegt luke.

"Ze verwachten dat we een uur of 2 stil komen te staan door een vrachtwagen die dwars over de weg ligt. Alle rijbanen worden geblokkeerd en de hulpdiensten kunnen we niet makkelijk bij" zegt calum die op zijn mobiel kijkt.

"Oke dan ga ik bink laten plassen en poepen buiten in de berm" zeg ik en pak zijn riem.

"Darcy dat is gevaarlijk dan moet er iemand mee" zegt Michael.

"Ik ga wel" zucht luke. Ik klik de riem aan zijn halsband en loop samen met luke naar de chauffeur. Die opent na wat gepraat de deur en we stappen de zon in. Ik loop snel naar de berm en bink moest erg nodig.

"Ik moet even wat vragen aan mijn manager in de andere bus" zegt luke. Ik knik en loop achter hem aan. We kloppen op het raam. De deur gaat open we stappen naar binnen.

"Wtf doen jullie hier ?" Vraag ik verbaasd aan harry, louis, liam en zayn.

"Ook hallo darcy" lacht zayn.

"Wij zijn mee voor jullie om jullie te coachen" zegt harry.

"Waarom zitten jullie in deze bus we hebben ruimte zat er zijn nog 4 bedden over" zeg ik.

"Ja, het moest geheim blijven voor jou maar dat hoeft nu ook niet meer" zegt liam lachend.

"Wist de rest het al dan?" Vraag ik verbaasd

"5sos wist het sowieso al. En je bandmates zijn er net ook achter gekomen " zegt louis.

" nou oke dan pak jullie spullen" zeg ik.

"Oke mevrouw we komen al" lacht louis.

"Luke ik ben terug naar de bus met de jongens " zeg ik.

"Isg" zegt hij en praat weer verder.

We stappen de bus uit en lopen zo snel mogelijk naar de ingang. Liam klopt op de deur.

"Maar waarom zijn jullie nog meer mee?" Vraag ik.

"Nou we hebben zelf ook getourd en je zit dan 24/7 op elkaars lip en dan kan er wat wrijving ontstaan. Je kan dan naar 1 van ons toe. En er is dan meer keus bij wie je op de hotel kamer wilt" zegt harry.

" oke zit wat in" zeg ik bedenkelijk en klop nog eens op de deur. Die nu wel eindelijk open gaat. We lopen meteen naar boven waar de bedsteedjes zijn.

"Oke zoek een bed" zeg ik. En klik bink van de lijn. Ze hebben een bed gekozen.

Oke de bus zit zo in elkaar. Het heeft 2 verdiepingen. Op de onderste verdieping kom je binnen aan de voorkant bij de chauffeurs. Achter hun stoel heb je een trap en naast die trap zit een deur.

Als je door die deur loopt kom je uit in de ruimte Met normale bus stoelen. Daar achter heb je een keuken met alles erop en eraan. Loop je door kom je uit bij de chillhoek een huge bank met tv .

Als je de trap op gaat heb je eerst de badkamer en kast voor honden en katten. Het is zegmaar een ingebouwde benche. Dan heb je bedsteedjes aan 2 kanten van 2 hoog. Met 6 bedden aan 1 kant. Helemaal voorin liggen luke en mike. Ze liggen boven elkaar.

Tegenover hun liggen calum en liam.

In het midden stuk liggen kleine harry en Ashton.

tegenover hun liggen zayn en dominic

Helemaal achteraan liggen darcy en Michael.

Tegenover hun liggen harry en louis.

Ieder bed heeft een stopcontact en raampje en gordijntje voor het slapen.

YoungbludWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu