hoofdstuk 61 (xl)

33 3 1
                                    

De jongens kijken me verbaasd aan als ik binnenkom. Ik gooi de deur met een klap dicht.

"Nou daar is darcy" zegt dominic tegen lou. Ik kijk hem kwaad aan.

"Sup?" Vraagt mike.

"Ik had de chocola, ik was er bijna. Ik struikel en val. Vervolgens vond ashton het leuk om er een rugby spelletje van te maken. Michael pakt al mijn chocola behalve degene die ik in mijn hoodie had. Nou ik draai me op mijn rug zodat ik gewoon normaal kan ademen, zit ashton weer boven op me en kust me. Hij haalt sneekie de chocola uit mijn hoodie en rent weg. " Leg ik uit. Lou legt een outfit voor me klaar. Ik trek mijn hoodie uit en doe het shirt aan.

"Jesus hoe kom je aan de blauwe plek op je rug?" Vraagt harry geschrokken.

"Heeft ashton dat gedaan? I swear ik maak hem af" zegt dominic. Ik schud mijn hoofd.

"Nee ik was onderweg naar hier na dat met ash. Besluit een idioot om de deur met een zwaai open te zwaaien. Die deur klapte vol tegen mijn rug. Ik heb hem heel misschien uitgescholden. Ik heb echt geen idee wie het was" grinnik ik..

Ik heb de kleding aan die lou me gaf. Ik kijk in de spiegel en knik tevrede..

"De eerste keer dat ik jouw in een rokje zie" grinnikt mike.

"Is hij niet een beetje kort?" Vraagt dominic. Lou schudt maar hoofd.

"Maak je geen druk dominic. Zo kort is hij ook niet" lacht lou.

"Ik hou van dat printje, je maakt me trots lou" lach ik.

"Oke ik ga je haar doen en dan zijn de boys aan de beurt" zegt lou. Ik ga zitten en ze borsteld door mijn haar.

"Gewoon los houden" zeg ik. Ze knikt en borsteld door mijn krullen heen.

"Right jij bent klaar, boys omkleden straks zijn jullie te laat" zegt lou. Ze staan braaf op en pakken hun stapel kleding. Als iedereen is omgekleed wordt hun haar gedaan.

Dominic heeft een geruit shirt aan, harry een geruite armband en mike heeft geruite vans aan. Alles pas bij elkaar.

"En de laatste is klaar" zegt lou trots.

"Oke jullie lopen de gang terug uit. Dan kom je bij de receptioniste. In plaats van naar links deze gang in ga je recht door. Dan als je beveiliging ziet staan moet je even wachten en daarna loop je langs de pers" legt lou uit.

"Komt helemaal goed hoor" zegt mike.

"Succes!" Zegt lou als we de kamer uit lopen. We lopen de aangegeven route. En zien beveiliging.

"Artiesten naam, eigen naam en leeftijd graag" zegt een beveiliger. Iedereen kijkt mij aan.ik stap een beetje naar voor.

"Wij zijn Youngblud, mike 16, harry 16, darcy 16 en dominic 15" zeg ik. De man vinkt wat af.

"Tafel 28" zegt hij en opent de deur. Ik hoor de flitsen

We lopen de loper op. Alles flitst. We geven antwoord op sommige vragen en we poseren. Dominic slaat zijn arm om mijn heup. Ik giegel en wordt rood.

We lopen nu de echte studio in.

"We hadden tafel 28?" Zeg ik vragend tegen een man in pak.

"Ah mooi youngblud, volg mij maar" zegt de jongen en hij loopt snel weg. We haasten ons achter hem aan. Er onze groep is er al. We zitten verspreid maar toch dicht bij elkaar. We gaan zitten. We hebben een prima zicht op het podium.

We ploffen neer. We schenken drinken in. Dan boel ik opeens een tikje op mijn schouder en draai me om.

"Hey uhm was jij niet het meisje van de deur?" Vraagt de jongen..

YoungbludWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu