Ik voel zijn adem tegen mijn lippen. Ik zucht en duw hem zachtjes terug.
"Ashton Ik heb een vriendje en jij hebt bryana " zucht ik . Ik kijk hem kort aan en ontwijk dan zijn blik.
"Right I'm sorry " mompelt hij en zet een stap naar achter.
Het wordt langzaam licht. Het is ook 5:30 in de ochtend.
"We moeten gaan " fluister ik en sta op.
"Ja goed idee uhm die kant op" zegt ashton en wijst in de richting van de weg. Ik knik en begin te lopen.
Na 5 minuten komen we aan bij de weg.
"De weg gewoon volgen neem ik aan?" Vraag ik. Ashton knikt.
" We lopen hier nog een half uur en dan bevindt het zich aan de rechter kant. " zegt ashton.
" oke " zeg ik en trek ashton mee.
"Hoho rustig aan kleine" zegt hij.
"Oke kerstman" zeg ik . En ga naast hem lopen.
"Je hebt straks wel echt een ziek litteken " lacht ashton.
"Haha dat klopt. Maar ben ik echt blind aam de bovenkant van mijn oog?" Vraag ik.
"Knijp je goede oog eens dicht en probeer te kijken naar de hoogspanningskabels boven ons, zonder je oog te bewegen "zegt ashton ik doe wat hij zegt.
"Zie je iets?" Vraagt hij. Ik schudt mijn oog.
"En doe het nu een andersom" zegt hij. ik knik en doe wat hij zegt . Nu kan ik ze wel zien.
"Zie je nu wat?" Vraagt Ashton.
"Jup . Dat is dan heel erg zeldzaam " zeg ik.
"Dat is het zeker " zegt ashton.
Het is een tijdje stil.
"Gaan we het iemand vertellen?" Vraag ik.
"Wat vertellen?" Vraagt hij.
"Wat er gebeurt is . Hoe ik aan deze sneeen kom en waarom ik half blind ben" zeg ik.
"Je hebt een foto van het beest gemaakt toch?" Vraagt hij. Ik knik.
"Die laten we zien aan de boys met ons verhaal. En tegen de media zeg je gewoon dat je bent gevallen. Of aangevallen door een beer" zegt ashton.
"Dat vindt ik nou een goeie" zeg ik en geef ashtom een high-five.
*30 minuten later*
Het is lichter geworden . Het is nu 06:00 in de ochtend. Het is mistig en we lopen over een landweg. Ik zag daarnet al een erome heg staan. We lopen nu al 15 minuten langs die heg.
"Hier is het" zegt ashton. Ik kijk naar rechts en zie een poort met een huge huis.
Het is misterieus en oud. De mist maakt het plaatje helemaal af.
JE LEEST
Youngblud
FanfictionWanneer darcy hemmings bij haar broer in Londen gaat wonen veranderd haar leven. Ze ontmoet haar 3 beste vrienden. Maar gaan ze het halen in de muziek wereld? Je leest het in dit boek xx Ik loop naar luke toe hij kijkt me vragend aan. "Ik durf het...