hoofdstuk 54

22 3 0
                                    

Ik loop samen met niall hand in hand door het park. Het stikt van de pers. We gedragen ons als een klef stelletje. Dit duurt inmiddels als maanden.

Harry en mike zijn beide 16 geworden. Ik wordt bijna 16 en dominic is ook 15 geworden. Een tijdje geleden al.

"Hey baby" zegt niall. Ik weet dat hij het jet zo kut vindt als ik.

"Ja nialler?" Vraag ik.

"I love you" zegt hij. En kust me midden in het park.

"Lets go home" zegt hij. We lopen naar de parkeerplaats.  Waar Paul staat te wachten. We stappen in. Ik kan opgelucht adem halen.

"Niall ik ben er klaar mee" zucht ik.

"Ja ik ook" zucht hij. Paul zet me af.

"Tot binnenkort" zeg ik en sprint naar boven.

"Guys I'm home" roep ik.

"Hoe was het?" Vraagt harry. 

"Tja wat moet ik zeggen, het was druk maar ja gewoon kut. Ik ben echt klaar met dat gezeik van simon" zucht ik.

"Ja snap ik, dominic is boven en lou is met lux naar de  ouders van lou. Die blijven daar een paar dagen" zegt harry.

"Oeh ik weet al wat er gaat gebeuren" grinnik ik. Harry lacht en wordt rood. Hij schudt zijn hoofd.

"Oh come on Harold, zelfs lux kan zien dat er iets gaande is tussen jullie 2" lach ik.

"Nee, maa-" probeert hij.

"Niks gemaar, geniet van je leven, ik heb er echt geen last van. Ik slaap wel dominic ofzo zodat jullie lekker je gang kunnen gaan" grinnik ik.

"Oh fuck of darcy" lacht hij.  Dan komt mike binnen.

"Gewoon doen, succes he" grijns ik en laat ze alleen achter.

"Succes he jongen" grinnik ik als ik langs mike loop.

Ik sprint naar boven en loop dominic's kamer binnen. Waar ik niet bij nadenk.

"Hey dominic " zeg ik vrolijk. Als ik zijn deur open.

"Omg darcy klop even als je naar binnen komt" zegt dominic en slaat gauw een handdoek over zichzelf heen.

"Awg stel je niet zo aan, heb je echt wel vaker naakt gezien maar dat spul mag je lekker zelf opruimen " zeg ik en wijs naar een wittig goedje op de grond.

"Omg je bent echt vreselijk " zucht hij. Ik ga op mijn bed liggen en zet zijn tv aan.

"Vreselijk lekker ja, hahahaha just kidding hahaha" lach ik..

"Je hebt geen idee" mompelt hij.

"Maar uh ging je lekker" grijns ik.

"Fuck you hemmings" zegt dom.

"Ha zou je wel willen he" lach ik.

"My God zijn we weer in deze bui" zucht hij en trekt kleding aan.

"Maar wat kom je doen?" Vraagt hij.

"Uhm tv kijken aangezien ik er geen heb" zeg ik en zoek een leuke film uit.

"En in de woonkamer dan?" Vraagt dom.

"Daar wil je nu niet zijn, lou en lux zijn weg dus harry en mike kunnen doen en laten wat ze willen" zeg ik vrolijk.

"Oh my God jij bent echt de grootste hirry shipper ooit" lacht dominic. 

"Maar dat betekent dat wij ook kunnen doen en laten wat we willen" zegt hij met een knipoog. Ik wiebel lachend met mijn wenkbrauwen. 

YoungbludWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu