*2 maanden later*
"Darcy je haar" zegt mama terwijl we aan het bellen zijn.
"Wat is er met mijn haar?" Vraag ik verbaasd.
"Het is donkerder geworden" zegt ze.
"Oh huh hoe dan" Vraag ik.
"Geen idee ik denk hetzelfde als je broer ofzo?" Zegt ze met een twijfel. Ik haal mijn schouders op.
"Maar schat ik moet gaan we hebben alweer 2 uur gebeld" zegt mama.
"Oke jammer, doei" zeg ik.
"Doei schat doe de groeten aan luke we houden van jullie en zijn trots op jullie" zegt ze..
"We houden ook van jullie en doe ik doei" zeg ik dan hangt ze op. Morgen wordt ik 15 eindelijk. Ik loop naar beneden waar luke zit met petunia en Ashton. Ik zucht ik ben stiekem nogsteeds boos op hem ondanks hij ons zonder dat hij het zelf weet een mega hit heeft bezorgd.
"Hi luke" zeg ik, ashton expres negerend
*flashback *
Er wordt geklopt op mijn deur.
"Binnen" roep ik. Er komt iemand naar de bank te gelopen. Ashton staat voor me.
"Wat is er?" Vraag ik geïrriteerd.
"Ik wouw gewoon even zeggen dat ik nogsteeds van je hou" zegt hij. Ik kijk hem strak aan.
"Had je dat niet even eerder kunnen bedenken?" Vraag ik met een beetje minachting. Ik heb nogsteeds een zwak voor hem en dat weet hij.
"Kunnen we het alsjeblieft nog 1 keer proberen?" Vraagt hij. Ik slik.
"Als je beloofd het nooit meer te doen" zeg ik. Ashton knikt en steekt zijn pink uit.
"Pinky promise " zegt hij.
*einde flashback *
Nu zijn we een maand later. Hij heeft het hen weer geflikt maar dit keer was het nog erger .
*flashback *
Ik kom thuis van de dokter. Luke en ik zijn naar de huisarts geweest omdat ik me niet echt blij voel. Al heel lang niet en luke merkte het ook. We hebben het laten testen. En jahoor hier staan we dan met antideprisiva en pillen tegen eventuele paniekaanvallen.
We lopen naar binnen.
"Ik ben blij dat je het hebt verteld darcy " zegt luke ik knik alleen maar. We lopen de woonkamer in en zien ashton en bryana doing the dirty op de bank. Ik begin te huilen .
"You son of a bitch" roep ik naar Ashton. Die schrikt en opkijkt. Ik ren naar boven . Luke rent achter me aan . Maar ik gooi net optijd mijn deur dicht en draai hem opslot. Luke klopt op de deur.
"Darcy let me in" zegt hij.
"No" antwoord ik.
"Please ik wil je helpen. Ik ga niet weg totdat je die deur open doet" zegt hij.
"Laat me met rust luke. " zeg ik zacht. Ik loop naar mijn badkamer waar ik mijn mesjes vind. Ik hoor calum, Michael en luke praten .
JE LEEST
Youngblud
FanficWanneer darcy hemmings bij haar broer in Londen gaat wonen veranderd haar leven. Ze ontmoet haar 3 beste vrienden. Maar gaan ze het halen in de muziek wereld? Je leest het in dit boek xx Ik loop naar luke toe hij kijkt me vragend aan. "Ik durf het...