"Harry, dominic, mike en darcy?" Vraagt een jonge meid die uit een van de kantoren komt . We knikken en staan op. We lopen naar binnen achter ons sluit de deur en we staan hier in een vergaderzaal ofzo. Een grote tafel met veel stoelen.
"Hey jongens en meisje jullie willen dus een contract?" Vraagt een man met een glimlach. Ik schat hem in de 30.
"Oh sorry ik ben marcel. Ik heb jullie nummer gehoord en jullie hebben echt talent." Zegt marcel. We glimlachen en gaan zitten.
"Bedankt marcel en ja we komen voor een contract?" Zegt mike.
"Hoe oud zijn jullie en wie is de oudste?" Vraagt marcel.
"Uhm ik ben 14 bijna 15, dominic is 14 ook bijna 15, mike is 15 en harry is de oudste maar ook 15" zeg ik. Hij kijkt even verbaasd.
"Dan hebben jullie veel talent voor 14/15 jarige " zegt hij.
We krijgen allemaal een contract voor geschoven. In het kort gezegd staan er regels en dat we moeten doen wat ze zeggen. We mogen 4 albums uitbrengen en touren. Dat ze het gaan regelen met school. En al die shit. We zetten onze handtekeningen en geven het contract terug.
"Oke mooi, heeft jullie band al een naam?" Vraagt marcel. We knikken.
"Youngblud. " Zegt harry.
"En hoe spel je het?" Vraagt hij.
"Y-o-u-n-g-b-l-u-d " zegt dominic.
"Oke dan schrijf ik dat op. Uhm We gaan jullie voorstellen aan jullie manager. Jeffrey! " Roept hij. Een minuut later komt er nog iemand binnen gelopen. Ik gok hem rond de 25 .
"Jeffrey dit is de band waar ik het over had. Jij gaat dingen organiseren zoals interviews en zorgen dat ze veel in de media komen. Helpen met nummer en de tour regelen." Zegt Marcel.
"Hey guys. " zegt Jeffrey.
"Hebben jullie verder nog vragen?" Vraagt marcel. We schudden ons hoofd.
"Mooi. Dan kunnen jullie gaan. Ik hoop jullie gauw te horen op de radio" zegt hij We geven hem en Jeffrey een hand en lopen het kantoor uit.
*2 uur later*
"We zijn thuis!" Roept luke.
"Hoe ging het vertel me alles!" Roept Michael terwijl hij naar ons toe rent en op de bank ploft. De rest gaat ook zitten en kijkt ons vragend aan.
"We hebben het contract getekend. We hebben een manager. En ze waren best aardig . We mogen binnenkort jet black heart uitbrengen . " zegt mike.
"En bij jullie?" Vraag ik.
"Wel ze vonden dat ashton minder in de media kwam dus . " Zegt luke twijfelend en kijkt naar Ashton.
'Oh nee he'
"Dus krijg ik een relatie met een meid . Voor de media" zegt ashton. Hij kijkt alles behalve blij.
Ik slik en bijt op mijn lip. Harry en dominic kijken even kort naar mij. Mike legt zijn hand op mijn rug.
'Ik heb echt de beste vrienden ever'
"Ik hoop dat ze aardig is" weet ik net uit te brengen.
Harry staat op en trekt mij mee naar boven. Dominic en mike volgen ons. Als we in mijn kamer aankomen barst ik in tranen uit.
"Ik haat mijn leven " zeg ik huilend.
"Ah kom op. We zijn er voor je en wie weet vind hij haar niet leuk je weet niet" zegt dominic. Dan wordt er geklopt.
JE LEEST
Youngblud
Fiksi PenggemarWanneer darcy hemmings bij haar broer in Londen gaat wonen veranderd haar leven. Ze ontmoet haar 3 beste vrienden. Maar gaan ze het halen in de muziek wereld? Je leest het in dit boek xx Ik loop naar luke toe hij kijkt me vragend aan. "Ik durf het...