Ik slik. Wat heb ik nou weer gedaan.
(S= Simon & D=Darcy)
D: hallo met darcy?
S: hallo darcy je spreekt met Simon.
S: ik begin te merken dat het onrustig wordt omtrend jou. Mensen hebben jullie huis gevonden en zien daar vaak een dokter in en uit komen. Ook zien ze iedereen buiten behalve jou. Nou weet ik natuurlijk wat er aan de hand is. Maar de fans maken zich zorgen . Dus post wat op instagram maar zeg niks over je gezicht.
D: dat is veel informatie. Maar wat moet ik plaatsen dan?
S: geen idee . Iets van 'hey allemaal hoe gaat het met jullie? Met mij gaat alles goed maak je geen zorgen . Blablabla .
D: duidelijk
S: wanneer de krassen weg zijn en er littekens zitten, laat ik louise komen om je make-up te doen. Dan kan je gewoon weer naar buiten
D: ik ben nu met mijn beste vriend, mag ik hem taggen in mijn story
S: sure
D: oke
S: maar wel iets op je insta plaatsen he. SuccesIk hang meteen op. En zucht.
"Sorry daarvoor lando " zucht ik en kreun even.
"Maakt niet uit , je bent nu eenmaal famous. Ik nog niet" zegt hij. Ik kijk hem aan.
"Ik hoef je alleenmaar te taggen en je bent gelijk bekend hoor" grinnik ik.
"Als jij het wilt" zegt hij.
"Ik kan misschien wat proberen te regelen voor formule 1, als ik Simon heel lief aankijk kunnen we misschien wat regelen. Je rijdt nu voor?" Vraag ik.
"Formule renault " zegt hij.
"Bij welk team zou je willen?" Vraag ik.
"I dont know . MC laren ? Geen idee " zegt hij.
"Ik ga met Simon praten " zeg ik.
"Nee dat hoeft echt niet" begint hij maar ik kap hem af.
"Dont say that , je verdient het . Je bent zeker goed genoeg " zeg ik .
"Waar verdien in dit dan aan ?" Vraagt hij.
"Sinds ik je heb ontmoet was je al aardig en kon ik je vertrouwen, je bent echt mijn beste vriend geworden. Je judged niet , op niks of niemand" zeg ik en geef hem een knuffel .
"Awh zo lief . Love you too" zegt lando .
"Even een rare vraag?" Zegt lando . Ik knik.
"Hebben jullie ook een muziek kamer?" Vraagt hij.
"Te veel zelfs, volg mij maar" grinnik ik en sta op. Ik loop naar onze thuis studio.
Ik doe de deur open en hij kijkt zijn ogen uit. Ik pak de gitaar die eigenlijk van harry is maar dat maakt niet zo veel uit .
"Mag ik het drumstel proberen?" Vraagt lando.
"Tuurlijk , je mag alles hier proberen dat is geen probleem " lach ik. En ga op de grond zitten.
Hij begint een beetje te drummen . En start met een random ritme . Ik luister en maak een foto voor op mijn insta story .
Ik tag iedereen die ik wil taggen en post hem op mijn storys.
JE LEEST
Youngblud
FanficWanneer darcy hemmings bij haar broer in Londen gaat wonen veranderd haar leven. Ze ontmoet haar 3 beste vrienden. Maar gaan ze het halen in de muziek wereld? Je leest het in dit boek xx Ik loop naar luke toe hij kijkt me vragend aan. "Ik durf het...