*22 december*
"SUPRISE!" Roept iedereen. Er hangen ballonnen en vlaggetjes. ik ben eigenlijk pas 29 september jarig geweest maar we konden het niet vieren. Dus een late surprise party.
Iedereen is er. Papa, mama, Jack, ben, luke, ashton, calum, Michael, crystal, dominic, roos, harry, mike, harry styles, louis, liam, niall, zayn, remington, sebastian, Andrew en emerson.
"Je was toch niet vergeten dat we je verjaardag gingen vieren vandaag?" Vraagt mama lachend.
"Haha oops" grinnik ik en geef hun een knuffel.
" Gefeliciteerd lieverd" zegt ze en geeft een cadeautje. Een prachtig armbandje. Ik die hem nogsteeds om.
Ik geef ben en Jack ook een knuffel.
"We missen je gestamp op de trap wel hoor" zegt Jack. Ik lach.
"We gaan eten daarna hebben mensen nog een cadeautje voor je " zegt luke.
"Heb jij dit allemaal geregeld? " Vraag ik vol ongeloof. Hij knikt.
"Ga zitten in het midden " zegt luke en zet me neer op een stoel. Pap en mam zijn aan het bijkletsen net Paul en Ashton..
Emerson komt naast me zitten.
"Gefeliciteerd ma chèrie " zegt hij. Ik glimlach en schep wat te eten op. Ashton zit tegenover me. Luke aan de andere kant naast me. En daarnaast zitten mijn ouders. Tegenover hun zitten mijn andere broers en Michael. Aan de andere kant naast Ashton zitten dominic en roos. Dan mike en harry. Tegenover hun zitten Andrew, remington, sebastian en Daniel.
Ik begin langzaam te eten. Zo irritant de ene dag kan ik heel goed eten en dan andere dagen weer niet. Vandaag is zo'n dag. Ik prik wat met mijn vork in de pasta.
"Darcy? Is het weer zo ver?" Vraagt luke zacht.
"I'm sorry" zucht ik.
"Niks om sorry voor te zeggen maar je moet wel iets eten oke" zegt luke. Ik knik met tegenzin. Dan wordt mijn mes uit mijn handen gepakt. Ik kijk opzij en zie dat emerson mijn eten opdeelt in 2 ongelijke delen.
"Zou je dit deel op willen eten? Voor luke en je ouders?" Vraagt hij en wijst naar het deel waar het minste ligt. Ik knik langzaam.
"Des noods voer ik je" zegt hij met een serieus gezicht. Ik lach.
Ik begin dan toch maar met eten.
"Dank je wel, emerson toch?" Zegt luke. Ze raken in gesprek. Ik eet het deel op.
Luke verteld volgens mij mijn halve levens verhaal aan hem ofzo.
"Oh mam en pap, dit is emerson darcys vriendje" zegt luke met een grijns. Mijn hoofd schiet omhoog en kijk hem boos aan. Ik wordt knal rood. Ik kijk naar emerson die wat awkard lacht. Ik wil door de grond zakken naar mijn graf.
"Oh is darcy bezet?" Vraagt ben met een vermakelijke lach. Ik schudt mijn hoofd.
"Nee we zijn niks" zeg ik met een rood hoofd.
"Nog niks" zegt emerson zacht.
"Emmy stop" grinnik ik.
"Oehh Emmy" fluit remington.
"Wat een schattige bijnaam " fluit Daniel. Emerson wordt rood en haalt uit naar zijn achterhoofd.
Ze lachen hard.
"Cadeautjes!" Roept Mike. Ik krijg een grote zak naar mijn hoofd gegooit. Die ik nog maar net kan vangen. Het voelt zwaar. Ik scheur hem open.
"Omg jongens, hij is prachtig " zeg ik. Het is een rood zadel dekje.
JE LEEST
Youngblud
FanfictionWanneer darcy hemmings bij haar broer in Londen gaat wonen veranderd haar leven. Ze ontmoet haar 3 beste vrienden. Maar gaan ze het halen in de muziek wereld? Je leest het in dit boek xx Ik loop naar luke toe hij kijkt me vragend aan. "Ik durf het...