"En er gaan een aantal dingen veranderen " zegt hij.
"Zoals?" Vraag ik.
"Geen relaties onder elkaar . Darcy aangezien jij het enige meisje bent moet je vrij blijven voor de mannelijke fans" zegt hij.
"Dus jij en dominic gaan uitelkaar anders zwaait er wat" zegt hij .
"DAT KAN U NIET MAKEN!" Roept dominic. Ik krijg tranen in mijn ogen die langzaam beginnen te stromen.
"Oh dat kan ik zeker wel. En jullie gaan naar aparte scholen . Dat hebben we al geregeld. Darcy jij blijft op dezelfde school. Je gaat alleen naar een klas hoger " legt Simon uit.
" en mike voor jou hebben we een stunt bedacht omdat je niet in het nieuws bent gekomen ." Zegt Simon.
"Jij gaat daten met tessa. Ze stemde ermee in om mee te werken " zegt Simon weer.
"Maar " begint mike maar wordt gelijk afgekapt.
"Geen gemaar als jullie media aandacht willen dan zou je moeten doen wat ik zeg " zegt Simon.
Mike zucht en knikt .
"En ik hoorde dat darcy een dubbel leven leidt als teresa . Je gaat als teresa gewoon naar school " zegt Simon.
"En dan de nieuwe liedjes. Ze worden nu nog voor jullie geschreven . Maar daarna niet meer " zegt hij.
*2 uur later *
"Dat was het jullie kunnen gaan " zegt Simon. We staan verslagen op en lopen naar buiten.
"Gaan we naar jou huis harry?" Vraag ik zacht. Harry knikt en Paul loopt voor ons naar buiten.
We zetten onze zonnebril en beany op. Ik houdt mijn hoofd naar beneden zodat je de sneeen niet ziet door mijn haar.
"Mike kijk eens"
"Dominic zijn jij en darcy samen?"
"Harry mag ik wat vragen"
"Darcy kijk eens in de camera" wordt er allemaal geroepen. En. Het gegil van de fans. We negeren alles en lopen door.
We stappen zwijgend in de auto. Ik zit ver van dominic vandaan . We rijden weg .
Eenmaal bij harrys huis aangekomen stappen we uit en rennen naar binnen. We lopen meteen door naar zijn kamer .
"Wat een kutstreek" begint mike.
"Inderdaad " mompel ik instemmend.
"Het spijt me voor jullie" zegt harry zacht.
"Ja het is niet anders" zucht ik .
" darcy kom op geef niet toe aan hun" zegt dominic.
"Ik kan niet anders" zeg ik.
"Jullie kunnen het toch geheim houden ?" Vraagt harry.
"Voor Simon? Nee die heeft overal mensen volgens 1d" zeg ik.
"Dus je geeft jullie relatie op voor zijn koe?" Vraagt mike. Ik haal mijn schouders op.
"En jij dan? Jij moet gaan daten met een meisje terwijl je gay bent" Vraag ik aan mike.
" ik kreeg de kans niet eens om te zeggen dat ik op jongens val " zucht mike.
"Zelfs al had je de kans had hij er geen boodschap aan gehad" zucht dominic.
"Wat een fuckin kutstreek " roep ik en kreun van frustratie.
"Bekijk het van de positieve kant? Hun zijn bekender en groter dan de andere. Ze hebben 1d ook bekend gemaakt " zegt mike.
JE LEEST
Youngblud
FanfictionWanneer darcy hemmings bij haar broer in Londen gaat wonen veranderd haar leven. Ze ontmoet haar 3 beste vrienden. Maar gaan ze het halen in de muziek wereld? Je leest het in dit boek xx Ik loop naar luke toe hij kijkt me vragend aan. "Ik durf het...