hoofdstuk 72

22 2 0
                                    

Ik heb met kerst eigenlijk net als luke alleen maar geslapen en met mijn vrienden gepraat via facetime.

"Morgen kom je hierheen toch?" Vraagt mike. We zijn met zijn 4 aan het videobellen.

"Ja morgen ochtend vroeg vertrekt het vliegtuig dus ik ben er in de avond." Zeg ik.

"Dan hebben we die ochtend een fotoshoot en die avond vlieg je weer naar Australië toch?" Vraagt harry, ik knik.

"Hebben jullie een leuke kerst gehad?" Vraag ik.

"Ja, roos is hiernaartoe gevlogen blijkbaar, dus we hebben samen kerst gevierd. Mijn familie mag haar wel " verteld dominic blij.

"Super leuk, ik ze nu bij je?" Vraag ik. Hij knikt.

"Nee ze is aan het douchen" zegt dominic.

"Je weet dat het bij ons nog maar 11:00 uur in de ochtend is, dus wij moeten nog een kerst dinner doen " lacht mike.

"Nog maar 11:00 am? Hier is het 10:00 pm exact " zeg ik.

"Tijdverschil lieverd, zou juist jij moeten weten " lacht harry.

"Oh ja 11 uur verschil dan?" Vraag ik. Ze knikken. Ik gaap

"Ga slapen jij, je moet er morgen vroeg uit " zegt harry. Ik knik.

"Ga ik doen, tot morgen boys" zeg ik . Ze zwaaien en ik hang op.

My pirate

Good night x

Sleep well <3

Ik glimlach. Het is in las vegas nu 03:05 am. Het daar nu 26 december 03:05 am en hier is 27 december 10:05 am.

Zoals je ziet verschilt dat 19 uur als het goed is. Ik ben niet de beste in uitleggen Vraag maar harry.

Ik ga in bed liggen en val eigenlijk meteen in slaap.

*next day*

"Darcy wakey je vlucht " zegt mama. Ik open mijn ogen en spring meteen uit bed. Ik pak met koffer en trek mijn schoenen aan. Ik pak mijn mobiel en paspoort en vlieg de auto in.

Mama rijdt naar het vliegveld. Ik moet eerst door de douane heen en wordt daarna naar mijn vliegtuig gebracht.  Er staan weer veel papz voor 6:15 am.

Ik zucht

"Mensen ga terug naar bed ofzo" mopper ik. De bewaker lacht. Ik wordt veilig naar het vliegtuigje gebracht en stap meteen in.

"Good morning pilot " zeg ik als ik de cockpit binnen stap.

"Good morning darcy, klaar voor?" Vraagt hij. Ik knik.

"Mooi er moeten nog 2 medewerkers komen en dan kunnen we vertrekken" zegt hij. Ik knik en loop naar stoelen en trek de deur achter me dicht.

"Dit gaat een lange vlucht worden" zucht ik.

Ik bel lando op. Die heb ik al een tijdje niet meer gesproken. 

"Hey lan" zeg ik blij..

"Hey darcy, tijdje niet meer gesproken. Hoe is het?" Vraagt hij..

"Ja het is nu nogal chaotisch, bij jouw?" Lach ik.

"Ja gaat wel prima, we hebben nu een winterstop. Als je op tour bent en je bent een keer in de buurt he? Kom je dan een keertje kijken ?" Vraagt hij.

YoungbludWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu