"Hey darcy ik bel even om te zeggen dat ik voor je huis sta. Niall is er nog niet en ik heb de fake id's bij" zegt lando door de telefoon.
"Oke ik kom amders even binnen, ik weet niet wat ik aan moet" zeg ik . Hij zucht . En zet de motor uit.
"I'm coming " zegt hij. Ik begin te lachen.
"Thats what she said " lach ik.
"Omg ben je in die bui vandaag" lacht lando. De poort was al open. En de bel gaat.
"Darcy doe even open!" Roept zayn van beneden. Ik loop de trap af en loop met bink naar de deur. Ik doe open en geef lando een knuffel. Hij loopt naar binnen.
"Hey lando" zegt harry die net op het punt staat te vertrekken voor zijn nieuwe album.
"We moeten je maar een sleutel van het huis gegeven " lacht luke Als we door de woonkamer lopen.
"Haha ja ik kom hier al zo vaak" lacht lando.
"Ja inderdaad en je gaat me nu helpen " zeg ik.
"Waarmee ?" Vraagt luke.
"Mijn kleding kast" zeg ik en trek hem mee naar boven.
"Calm down, ben je zenuwachtig ofzo" grinnikt lando.
"Hoe gaat het tussen jou en dominic? " vraagt hij voorzichtig .
"Hij belt elke dag, we zijn nu gewoon vrienden. Hij is druk bezig met het zuiveren van zijn naam. En we gaan hem laten voelen hoe hij mij liet voelen" zeg ik, hij knikt . Ik trek de deur van mijn kast open.
"Ja uhm wat wil je aan? Een jurkje of een broek?" Zegt lando en gaat even snel naar mijn kleding.
"Een jurkje of rokje zit er niet in bij mij" zeg ik.
"Hoezo niet?" Vraagt hij.
"Heb ik niet " zeg ik en ga op de stoel zitten.
"Dan doen we de darcy stijl" zegt lando.
"Jeez jij hebt echt een gekke obsessie met band shirts, ripped jeans en vans" zegt lando en gooit een setje naar me toe.
"Trek aan ik zoek de make up uit" zegt hij. Ik knik alleen maar.
En een kleine 15 minuten later zijn we klaar.
"Waarom die lipstick en oogschaduw zo?" Vraag ik.
"Vind nialler leuk net als je pet " grinnikt lando
"Sure whatever you say big guy" zeg ik en loop naar beneden. We sluipen naar buiten en rennen naar zijn auto.
"En nu naar niall" zegt lando en trapt het gaspedaal in. We rijden rustig naar nialls huis. Wat nog geen 5 minuten verder is dan mijn huis.
"Oh dus niall woont naast ons" zeg ik.
"Wist me dat niet?" Vraagt lando verbaasd. Ik schudt mijn hoofd.
JE LEEST
Youngblud
FanfictionWanneer darcy hemmings bij haar broer in Londen gaat wonen veranderd haar leven. Ze ontmoet haar 3 beste vrienden. Maar gaan ze het halen in de muziek wereld? Je leest het in dit boek xx Ik loop naar luke toe hij kijkt me vragend aan. "Ik durf het...