(Nog steeds truth and dare wat ik vind dat gewoon leuk om te schrijven. Dus bereid je voor op miss een xl hoofdstuk van dit spel en een beetje smut 😏 enjoy)
" oke louis" zegt ashton.
"Truth " zegt hij. Ashton kijkt even naar mij.
'Oh oh '
"Heb je een crush groot of klein idc op een meisje terwijl je weet dat het eigenlijk niet mag" zegt ashton.
"Dat is wel heel specifiek " zegt liam. We kijken allemaal louis aan. Die heel licht knikt.
'Wie zou het zijn?' . 'Nou zeker niet jij '.
'I know en bedankt voor het zelfvertrouwen '
"Jongens we zijn bij de parkeerplaats jullie slapen vannacht hier. Ik niet ik slaap in een hotel" zegt hij en stapt de bus uit.
"Harry " zegt louis.
"Ja welke?" Vragen ze tegelijk.
"Kleine" zegt louis.
"Dare" zegt hij.
"Verplaats de bus minimaal 10 meter" zegt louis.
"Oke maar kan iemand dan helpen i dont kown how the fuck dit ding werkt. " zegt harry en staat op. Calum loopt mee.
Niet veel later voelen we dit ding bewegen .
Ze komen trots terug."Jo guys ik ga slapen verder nog iemand?" Vraagt zayn.
"Ik ook" zeggen mike, harry styles, harry , liam , dominic en calum .
We wensen ze weltrusten.
"Oke durf je nog darcy " zegt Michael.
"Truth " zeg ik wetende wat gaat komen.
"Wie is je crush." Zegt Michael.
"Dat durf ik niet te zeggen" fluister ik.
"Zeg het maar in mijn oor" zegt luke lief. Ik buig naar hem toe.
"Louis" fluister ik in zijn oor. Hij knikt en glimlacht. Hij buigt zich naar Michael en Ashton toe. Louis kijkt vragend naar mij. Ik haal mijn schouders op. En ontwijk verder zijn blik.
"Luke" zeg ik snel.
"Dare" zegt hij.
"Ren in je ondergoed een rondje om de bus en roep 'i'm hot ' " zeg ik. Hij zucht en staat op gooit zijn kleren uit met zijn broek worsteld hij een beetje.
"Moet ashton je helpen?" Vragen Michael en ik tegelijk .we kijken elkaar aan en geven elkaar een high-five louis en Ashton lachen hard om onze opmerking.
"Pas maar op little hemmings" zegt luke en rent de bus uit. We horen het i'm hot roepen terwijl hij om de bus heen rent. Ik ga echt helemaal stuk. Luke loopt weer binnen. En zakt neer.
"Oke ik vind deze variant saai" zeur ik.
"We hebben nog een andere variant " zegt louis.
"Maar die is wat seksueler dan deze" zegt Michael.
"Darcy, nee is nee onthoudt dat als je echt niet wilt" zegt luke.
"Oke klinkt interessant " zeg ik.
"Oh god nu ga ik ook de tirsty kant van mijn zusje zien" grapt luke.
"Poor you" zeg ik lachend.
"Nou begin maar en we mogen nu ook koppels maken bijvoorbeeld ashton en luke" legt Michael uit.
"Ik doe mee" roept calum ineens en ploft naast Michael neer. We zitten op de grond trouwens.
JE LEEST
Youngblud
FanfictionWanneer darcy hemmings bij haar broer in Londen gaat wonen veranderd haar leven. Ze ontmoet haar 3 beste vrienden. Maar gaan ze het halen in de muziek wereld? Je leest het in dit boek xx Ik loop naar luke toe hij kijkt me vragend aan. "Ik durf het...