"Darcy laat me los" zucht ashton.
"Pas als we diep genoeg het bos in zijn zodat je wel verder moet" zeg ik. Maar laat hem wel los.
"Damn psychopaat "zegt hij. En kijkt op de GPS.
Na iets wat lijkt op uren lopen maar in werkelijkheid 5 minuten. We zeggen beide nauwelijks iets. Het is doodstil. Ook geen geluiden van het bos of natuur .
"Er komt echt een foockin dikke mist bank onze kant op " zegt hij. En staat stil.
"Jup " zeg ik. En ga naast hem staan.
"En je hoort werkelijk geen geluid van de natuur zelf. Alsof het dood is" zegt hij. Ik knik alleenmaar.
"Eerlijk ik vindt het echt niet leuk dit" zegt ashton.
"Eerlijk ik ook niet maar het geeft wel een echte adrenaline kick en dat is echt fantastisch." Zeg ik.
"Pak mijn hand vast en laat onder geen enkel omstandigheden los" zegt ashton.
"Waarom?" Vraag ik.
"Omdat ik je niet kwijt wil raken in de mist en ook nog eens spooky bos. Ondanks onze ruzie wil en ga ik je beschermen kosten wat het kost " zegt ashton. Ik knik en grijp zijn hand.
"Ik bescherm jou ook " zeg ik. We lopen samen de mist in. Eerst zie ik niks maar dan begin ik dingen te onderscheiden .
"Ash?" Zeg ik.
"Ja ik ben hier en je hebt mijn hand vast " zegt hij en laat mijn hand los. En slaat hem dan beschermend om me heen .
"Het lijkt wel alsof de mist alleen op het pad is. " mompel ik.
"Ja maar we gaan echt niet van het pad af darcy " zegt hij.
"Het is zo fucking stil dat ik echt het gevoel krijg dat we moeten fluisteren" fluister ik.
"Ja dat gevoel heb ik ook" fluisterd ashton.
"Ik wil niemand bang maken, jou niet en mezelf niet maar er stond in mijn favoriete boek een stukje over dit bos. " fluister ik.
"En dat is?" Vraagt Ashton.
"Dat als je een takje naast of achter je hoor kraken, je nooit maar dan ook nooit die richting in moet kijken of gaan kijken wat het is" mompel ik.
"Maar het kan gewoon een hert zijn" zegt hij zacht.
"98% kans dat het geen wild beest is. Ze zullen je eerst niet opmerken totdat je ze aankijkt. Ze zullen je volgen totdat je van hun terrein af bent. Het zijn geen grote terreinen en ze zitten niet in ieder gedeelte van het bos" zeg ik.
"In hoeveel procent van het bos kan je ze tegenkomen ? En wat zijn het?" Vraagt hij zacht .
"Kleine 2% komen de jagers voor en in 5% komen de normale niet gevaarlijke voor . En wat het zijn weet niemand alleen dat het niet menselijk is. " Leg ik uit.
JE LEEST
Youngblud
FanfictionWanneer darcy hemmings bij haar broer in Londen gaat wonen veranderd haar leven. Ze ontmoet haar 3 beste vrienden. Maar gaan ze het halen in de muziek wereld? Je leest het in dit boek xx Ik loop naar luke toe hij kijkt me vragend aan. "Ik durf het...