hoofdstuk 64

26 3 1
                                    

Ik draai me om en zie emerson staan.

"Heb je je zwembroek al aan?" Vraag ik. Hij knikt.

"Dan kan het geen kwaad" zeg ik. Ik ga het hokje in, hij volgt me en doet de deur dicht.

"My God ik had ze iets groter verwacht " mompelt hij. Ik trek mijn shirt en broekje uit. Mijn armbanden laat ik om. Ik heb geen zin in dat commentaar.

"Kunnen mijn spullen in jouw tas?" Vraag ik. Hij knikt. Ik prop alles in zijn tas en we lopen het hokje uit. Iedereen kijkt ons vreemd aan.

"We hadden niet veel keus" zeg ik schouder ophalend. 

"Oke wie wilt welk kluisje?" Vraagt Michael. 

"28!" Roep ik meteen. Ik pak de sleutel en duw de tas van emerson erin.

"Mickey wil jij de sleutel bij houden?" Vraag ik lachend. 

"Ja dat lijkt me een straks plan" lacht hij en gooit de sleutel in de tas die mee naar binnen gaat.

We lopen het zwembad in. Ik heb een idee.

"Wie als eerste in het water is!" Roep ik . De meeste rennen meteen weg. Echt vlak voordat ze springen maak ik mijn zin af.

"Koopt een pizza voor mij!" Roep ik lachend. Ze proberen te stoppen maar glijden door de natte vloer zo het water in.

Ik heb het niet meer en val op de grond van het lachen.

"Bedankt michael" grinnik ik. Hij steekt zijn middelvinger op.

"Hate you too" zeg ik blij. Ik ga bij crystal zitten die een boek leest. Iedereen gaat zijn weg. Dominic en roos zijn naar de sauna. Mike en harry zijn naar de glijbaan. Michael is met remington naar de duikplanken buiten.

We zitten een tijdje te kletsen. We praten over het leven van meisjes met ongesteld zijn en jongens.

"Zoo dus jij en die emerson?" Zegt ze met wiebelende wenkbrauwen.  Ik grinnik.

"Zijn jullie uhm you know" Vraagt ze. Ik lach en schudt mijn hoofd.

"Nee we zijn niet samen ofzo, i dont know of hij mij leuk vindt" zeg ik. 

"Vindt je hem wel leuk?"Vraagt crystal. Ik haal mijn schouders op.

"I dont know to be honest, half denk ik. Ik wil hem beter leren kennen, hij is een coole guy. Misschien ergens in mij vindt hem wel leuk maar het is niet sterk ofzo " zeg ik. Dat klonk echt heel vaag.

"Je bedoelt, je vindt hem al wel leuk maar het gevoel moet nog sterker worden. Je hebt bevestiging nodig? Bevestiging van jezelf? " Vraagt ze. Ik haal mijn schouders op.

"I guess, ik bedoel bij ashton. Die ken ik al jaren en we hebben echt wel leuke dingen gedaan en plezier gehad. Toen hij me kuste voelde het allemaal zo. You know toen was ik echt helemaal weg van hem" Leg ik uit.

"Bij dominic, ook een beetje hetzelfde verhaal. Maar ik denk dat het een soort van tijdelijke iets was voor ons beide. Toen die tijd voelde het perfect maar naar mate de tijd langer duurde des te minder begonnen we voor elkaar te voelen" Leg ik uit en haal mijn hand door mijn haar.

"Je zit midden in je puberteit, je bent nog maar 16. Maak je niet zo druk, een vriendin van mij had binnen 4 maanden 5 vriendjes gehad. Eerste klikte het goed tussen hen maar op een gegeven moment niet." Verteld crystal.

"Ik wil het wel proberen, maar ik ben bang dat mensen me een slet gaan vinden. Of hem een pedofiel, you know what i mean?" Vraag ik.

"Ik snap dat je je daar zorgen over maakt. Maar mensen hebben altijd een mening en of die nou leuk is of niet. Je kan er niks aan veranderen. Mensen zullen altijd een vooroordeel of een oordeel hebben helaas" zegt ze. Ik knik.

YoungbludWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu