"Wakker worden! We gaan vliegen over 1 uurtje" zegt luke die me wakker schudt. Ik kijk verward om me heen en grijp meteen naar mijn neus en mijn hoofd. Ik heb echt een knallende koppijn
"Ja die doet vast pijn" zegt hij.
"Wat? Waar ben ik?" Vraag ik verward.
"Uhm in je hotel kamer. In het bed" zegt calum.
"Waar is emerson? " Vraag ik.
"Waarschijnlijk zijn eigen kamer" antwoord calum. Ik tap uitbed. Dit had ik gisteren niet aan.
Ik gooi snel alles in de koffer en geef die aan calum die hem naar beneden sjauwd.
"Nou ga je vriendje gedag zeggen" zegt luke met een zucht en loopt weg. Ik loop naar zijn kamer. Ik klop aan en remington doet open..
"Hey, wat kom je doen?" Vraagt hij blij. Ik kijk hem verbijsterd aan.a
"Hoe kan je altijd zo blij zijn?" Vraag ik. Hij haalt zijn schouders op.
"Ik kom afscheid nemen, mijn vlucht gaat over 45 minuten " zeg ik.
"Hij slaapt nog? Hij was erg moe, moet ik hem wakker maken?" Vraagt Remington. Ik schudt mijn hoofd. Ik schrijf mijn nummer op een briefje en geef het aan remington.
"Zorg ervoor dat hij deze krijg, mag ik ?" Vraag ik. Hij knikt en gaat de kamer uit. Ik ga op zijn bed zitten.
"Hey emmy, nog sorry van gister. Ik was niet echt makkelijk denk ik " zeg ik zacht en kijk hoe hij slaapt.
"Ik wil je verdiende rust niet verstoren, daarom maak ik je ook niet wakker " zeg ik zacht en strijk door mijn haar. Een glimlach verschijnt op zijn gezicht .
"Rem heeft mijn nummer zodat we in contact blijven. Ik zie je voor de tour, alvast merry cristmas and a happy New year" zeg ik zacht en leg mijn hand op die van hem..
"I love you, see and talk to you later. Sleep well my pirate" zeg ik en druk een kus op zijn voorhoofd.
"Rem jij geeft dat briefje aan emerson right?" Vraag ik. Hij knikt.
"Fijna kerst en reis naar huis" zeg ik.
"Heb een veilige vlucht en we zien je op tour" zegt remington. En geeft me een knuffel.
"Dank je wel, jullie ook een fijne reis terug" zeg ik en laat hem los.
"Oh en zeg tegen emerson dat ik van hem hou" fluister ik. Hij grinnikt.
"Komt goed, we zien je over 1,5 maand weer" zegt remington. Ik loop naar luke.
"Ga die andere nog even gedag zeggen" zegt hij.
Ik loop naar de kamer van sebastian en Daniel. Ik klop op de deur.
"1 second " hoor ik Daniel roepen. Ik leun tegen de deur.
"Well well well, daar is little darcy " lacht sebastian.
"Hey" zeg ik en stap de kamer binnen.
"Sup?" Vraagt Daniel.
"Ik kwam even afscheidt nemen, ik vlieg namelijk terug naar Australië " zeg ik.
"Awh, zo snel al?" Vraagt sebastian. Ik knik.
"Well can we get a hug?" Vraagt Daniel. Ik knik en geeft er sebastian een knuffel.
"En ik dan" zucht Daniel. Ik lach en kijk bedenkelijk.
"Mmmhh, nee" lach ik.
" wanneer zien we je weer?" Vraagt sebastian.
"Uhm ik blijf 1 maand in Australië, daarna nog 2 weken in londen bij mijn broer. Daarna vliegen we naar Amerika voor de tour, dan zitten we zeker 1,5 jaar lang aan elkaar vast" zeg ik.
JE LEEST
Youngblud
FanfictionWanneer darcy hemmings bij haar broer in Londen gaat wonen veranderd haar leven. Ze ontmoet haar 3 beste vrienden. Maar gaan ze het halen in de muziek wereld? Je leest het in dit boek xx Ik loop naar luke toe hij kijkt me vragend aan. "Ik durf het...