『 OD AUTORA 』

2.3K 79 48
                                    

     Czysto spontaniczna decyzja, podjęta pewnego wrześniowego dnia, przerodziła się w niezwykłą opowieść, która zawładnęła moją głową i sercem. Nigdy bym nie pomyślała, że z czegoś zapisanego całkiem przypadkowo, bez żadnego planu działania, powstanie coś... takiego.

     Zakończenie od początku było jednak tak zaplanowane. Pamiętam, że w chwili, gdy je już ostatecznie zapisałam, musiałam przeczytać tę historię od nowa, ze świadomością tego, co wydarzy się na końcu.

     I choć za każdym razem, gdy ją czytałam, łamała mi ona serce, to za każdym razem podobała mi się ona równie mocno, co na początku.

     Diego jest postacią, która była zupełnie niezaplanowana, po prostu pozwoliłam mu być i zachowywać się jak sam chciał i powstał z tego całkiem uroczy chłopak. W pewnym momencie nawet pokochałam go tak mocno, że zaczęłam wylewać łzy w momentach, gdy narażałam go na cierpienie. Wybacz, skarbie, jestem okrutna w stosunku do Ciebie, ale obiecuję, że zrobię Ci najpiękniejszy happy end jaki ktokolwiek mógłby mieć!

     Przejdźmy zatem do podziękowań – jestem zaskoczona jak wiele osób towarzyszyło tej historii, podczas jej regularnej publikacji. Zgłoście się kochani! Byliście najlepsi i po stokroć jestem Wam wdzięczna za to, że przy mnie byliście i przeżywaliście ze mną perypetie moich bohaterów!

     Chcę podziękować wszystkim tym, którzy poświęcili chwilkę albo dwie na poznanie historii Lavelle i Diego. Dziękuję za miłość, którą okazywaliście tej parze i za każde miłe słowo, które tu zostawiliście. Sprawiacie, że często się uśmiecham, ilekroć czytam Wasze wiadomości.

     Po raz pierwszy podziękuję także osobie, która fizycznie przy mnie była i wspierała mnie w publikacji, czytała fragmenty, jak również pomagała mi niekiedy w rozwiązaniu problemów moich bohaterów. Nawet nie wie, że w tym miejscu mu dziękuję, bo zrobię to osobiście, ale chcę by zostało to także zapisane. Dziękuję za to, że mnie uskrzydlasz i uczysz jak wierzyć w siebie.

     To nie koniec tej historii. Druga część zbliża się wielkimi krokami. Odnajdziecie w niej wspaniały bromance, którego pisanie sprawiało mi największą przyjemność, dowiecie się jak Diego radzi sobie z byciem rodzicem, zostaną odkryte sekrety, które w tej części nie zdążyły zostać zdradzone i przede wszystkim liczę, że odnajdziecie w niej ukojenie.

     Stay tuned!

LAVELLE ✔ || RIAMARE #1Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz