Capitolul 4 - Gheruțe și sex.

12.8K 809 139
                                    

                La sfârșitul zilei de duminică, eram epuizată și sleită de orice fărâmă de energie. Mă tot uitam la ultima masă, la care un cuplu îmi făcea în ciudă cu dragostea lor, și mă tot rugam să plece mai repede ca să pot pleca acasă.

        -Tu, eu, clubul de peste stradă și o sticlă cu vin spumant! Îmi șoptește Tudor în ureche când se aplecă peste tejghea.

        -Ești nebun! Mârâi spre el. Sunt moartă de oboseală și ăia doi sunt scârboși. Spun și mă strâmb spre cuplul pe care, de fapt, îl învidiez.

        -Ești tânără, Lav. Și în plus, îmi ești datoare. Eu nu lucrez duminica.

        Mă rotesc la 90 de grade să mă uit la tipul brunet pe care nu-l cunosc de prea mult timp dar mi-a intrat prea repede sub piele.

        -Tudor, tu ești conștient că eu nu sunt așa? Doamne, eu nu merg în cluburi și nici nu intru în vorbă cu necunoscuții așa cum am făcut în dimineața aia cu tine. Îi spun pe un ton serios și mă plâng de milă că sunt mult prea retrasă.

        -Femeie, ești majoră, a naibii de frumoasă și te prostești ca un copil. Dar eu am de gând să te ajut să ieși din cochilie.

        Mă încrunt la vorbele lui și duc nota la ultima masă rămasă când îmi fac semn. Terminăm de aranjat totul și ieșim în fața clădirii, în timp ce ne aprindem câte o țigară.

        -Știi că dacă mă refuzi, te bag într-un sac și te târâi până acolo, nu?

        Mă înec cu fumul de țigară și tușesc violent. Tudor râde de mine și presimt că amenințarea nu era deloc o glumă. Îmi dau ochii peste cap și mârâi un „fie...” și merg cu el spre clubul pomenit. Sunt îmbrăcată în blugi albaștrii, un tricou roz pal simplu, un cartigan de culoarea blugilor și veșnica geacă de iarnă. Știu că m-am îmbrăcat simplu pentru că am văzut-o pe Cristina cum se îmbracă pentru diferite petreceri. Hotărăsc să-mi schimb garderoba din primul salar și icnesc când îi simt degetele lui Tudor în părul meu.

        -Ce dracu faci? Mârâi spre el.

        -Ai un păr frumos și tu-l ții în coadă de cal. Lav, ai încredere în mine.

        Mă las pe mâinile lui și inspir adânc parfumul lui. Era doar la câțiva centimetri de fața mea și mă ciufulea așa cum voia, dar sentimentul de a fi dorită de un bărbat, chiar dacă nu într-un mod erotic, îmi plăcea foarte mult.

        Tudor mă ia de mână și mă conduce până la barul din mijlocul localului. Deși era trecut puțin de ora 10, atmosfera era deja încinsă. Comandă o stilă de vin spumant, îmi întinde paharul cu picior și îmi toarnă lichidul de culoarea nisipului.

        -Pentru frumusețea ta. Spune și ciocnește repede paharul de a meu și bea din el, zâmbind.

        -Cred că ești primul bărbat care-mi spune că sunt frumoasă.

        Mă înroșesc și beau și eu din pahar. Lichidul rece este primit de corpul meu ca o binecuvântare, făcându-mi mușchii să se relaxeze după 2 zile de muncă intensivă.

        -Asta pentru că eu văd printr-o femeie. Rânjește arogant.

        -Știi că nu mă culc cu tine, nu? Îi spun sarcastică și pufnim amândoi în râs.

        -Doar dacă îmi ceri tu.

        Rămân cu gura căscată și îl înghiontesc ușor în timp ce el râde.

Vicii PrimareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum