Capitolul 44 - Fuga pe gheață. >>>Tudor POV

7.4K 464 46
                                    

Luminița arată că liftul este la etajul cinci și urc scările, neavând răbdare să aflu ce a pățit micuța mea blondă. Când ajung la etajul ei, rămând blocat pe ultima treaptă. Silueta ei impecabilă, îmbrăcată într-o blană lungă, o făcea impunătoare în fața copilei care ținea ușa deschisă și căsca ochii la chipul brunetei. Nu-mi era cu putință să înțeleg de ce naiba a venit Carmen la ușa ei, dar nici nu puteam să-mi mișc corpul pentru a reacționa în vreun fel.

Femeia se rotește pe tocurile cui și după ce mă vede, zâmbește sarcastic și-mi face din ochi de parcă mă roagă din privirea-i ca tăciunele să-i fac jocul veninos deoarece nu o cred de vreo operă de caritate.

-Începusem să-ți duc dorul, domnule Croitoru. Îmi spune cu o voce lascivă, după care se reîntoarce cu fața spre micuța fată care, mai mult ca sigur, se simțea inferioară fugurii impozante ce o avea în față.

Mă uit la blonda care nici acum nu pare a înțelege motivul prezenței lui Carmen în fața ușei dar se dă la o parte și face un semn scurt din mână să poftim înăuntru.

Mă dezmeticesc și urc și ultima treaptă ca să ajung în apartament. Nu era chip să o las pe Lavinia singură în preajma scorpiei, mai ales că i-am surprins privirea ușor panicată când am trecut pe lângă ea.

-Care-i treaba, Carmen? O întreb cu cea mai mare lejeritate de care sunt în stare și o strâng de degete pe Lavinia în timp ce intrăm cu toții în bucătărie după bruneta care se simțea ca acasă.

-Uite că am venit să văd ce face fata asta și dacă este pregătită să-și ia sarcinile în serios pe care i le-a lăsat Rodriguez. Nu este chiar atât de ușor pe cât sună. Folosește un ton didactic de parcă ea ar fi în stare să fie o profesoară în afara oricărui dormitor masculin.

Ochii mi-au fost parcă lipiți de buzele ei și am privit cu cea mai mare atenție curbele pe care le crează gura ei când vorbește. Puteam să-mi bag mâinile în foc că această femeie nu venise aici să o ajute, ci să-i demonstreze incapabilitatea Laviniei de a face față atâtor afaceri. Iar eu eram ca un tâmpit lângă ea și îi analizam buzele cu care îmi doream să trec direct la acțiune și să-mi confirm că au rămas la fel de moi precum mi le amintesc, în ciuda tuturor celor întâmplate din cauza ei.

-Puteai să dai un telefon înainte de a bate atâta drum. O aud pe Lavinia vorbind și o analizez scurt pe prietena mea.

Stă în pragul ușii de la bucătărie, cu mâinile împreunate la piept și privește concentrată spre motivul zbuciumului ei. Știam că o simte ca pe o amenințare, dar ea nu știa cu adevărat cât de periculoasă este femeia pe care tocmai o poftise în casă cu atâta naivitate.

-Eram în zonă și adresa o știam de la Rodriguez. Treci peste detalii, Lavinia. Luni vine o companie de băuturi alcoolice ca să înceiem un contract de exclusivitate. Depinde de ofertă și dacă consider... Pardon, dacă considerăm că este o afacere profitabilă, vreau să încheiem contractele pentru toate localurile ce stau sub subordinea iubitului tău.

Orice sunet pe care-l scote pe gură sună periculos. Până și jocul de cuvinte de care se folosește, trebuia s-o pună pe Lavinia în alertă maximă. Nu eram sigur de ce se întâmpla cu Răzvan, dar un lucru era clar: tipul nu era în oraș sau nu putea să se ocupe de propriile afaceri și a lăsat-o pe regina manipulării singură cu Lavinia și asta nu suna bine deloc.

-Unde se va ține întâlnirea? Întreabă blonda cu o expresie de nedescifrat pe chip.

-Îți voi trimite adresa pe email, împreună cu toate detaliile pe care se presupune că ar trebui să le știi. Nu mă înțelege greșit, Lavinia, dar această afacere îi va aduce câteva sute de mii de euro bune lui Rodriguez. Trebuie să știi de importanța acestei înțelegeri. Dacă nu te simți în stare, voi merge doar eu cu Daniel, fără nici o problemă. Spune pe un ton compătimitor deși fiecare por din corpul ei acționează ca și atac de intimidare asupra Laviniei.

Vicii PrimareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum