Capitolul 27 - Locul meu preferat.

10.3K 663 55
                                    

                Stătea atât de aproape de mine și mă bulversa și mai tare. Așteptam din moment în moment să mă sărute iar, dar de data asta aveam de gând să-i și răspund. Tânjisez inconștient după el și când m-a sărutat în poienița aia, nu am fost în stare să-mi mișc un mușchi la cât de mirată am fost. Mă înecam în ochii lui verzi și nu-mi doream să scap cu viață din asta. Îmi vorbea din priviri dar eu nu puteam să mă concentrez la mesajele transmise. Eram la doar câțiva centimetri distanță de chipul lui minunat și nu eram în stare de nimic.

                -Spune-mi! Murmur printre buze și vreau să mă fac înțeleasă că cer ceva atât de vital pentru mine deși cuvintele îmi ies poticnit din gură.

                -Te vreau pe tine. Îmi șoptește serios și îmi simt degetele cum tremură în mâinile lui.

                Probabil că a simțit asta deoarece mi-a ridicat mâinile și le-a sărutat cu finețe pe amândouă pe rând și m-a lăsat să-i simt respirația răcoroasă pe pielea mea fină.

                -Ți-e frică de mine? Mă întreabă cu vocea răgușită și mă cutremur pe dinăuntru.

                -Nu. Murmur abia auzit.

                Putea să-mi facă orice și nu eram sigură că aș fi fost în stare să-l refuz pentru nimic în lume. Eram îndrăgostită iremediabil de acest bărbat și eram puși în niște circumstanțe ciudate. Nu era pic de aroganță în el acum față de prima dată când ne-am întâlnit. Părea diferit cu mine și îmi era frică doar pentru asta. Îmi era frică că putea să mă joace pe degete după bunul său plac și să se descotorosească de mine când se va plictisi. Îmi era frică să fiu folosită și cel mai mult avea să mă doară dacă sentimentele mele aveau să se intensifice și mai mult decât erau acum.

                -Spune-o! Îmi șoptește și un puternic deja vu mă lovește din plin.

                Rațiunea mea dispare în câteva secunde și-mi las corpul să preia controlul.

                -Și eu... Mă ascult murmurând ceea ce voia el să audă și nu-mi retrag cuvintele.

                Își apropie ușor fața de a mea și mă privește și mai intens. Îmi cerea permisiunea și am răspuns așa cum simțeam că ar fi fost corect: mi-am lipit buzele de ale lui și l-am lăsat pe el să preia controlul. Mi-a întredeschis ușor gura cu  limba și a fost atât de tandru în fiecare mișcare încât am crezut că voi înnebuni de plăcere. L-am auzit gemând când mi-a supt buza inferioară și stomacul meu a fost invadat de un nou val de fluturi dar mult mai mari și mult mai agitați. Mi-a luat mâna stângă și a pus-o pe obrazul său. Mă invita să-l ating și nu am putut să refuz nici această ofertă. Mi-am desprins și cealaltă mână și am strecurat-o în spatele cefei sale unde îi simțeam vârfurile părului mătăsos. Mi-a desfăcut picioarele și s-a poziționat mai bine între ele, lipindu-și pieptul de al meu. Mâinile îmi străbăteau spatele, lăsând fiori dulci și arzători în urmă. Simțeam tensiunea în sărutul nostru și i-am permis să se dezlănțuie. Și-a băgat limba mai adânc în gura mea și mi-am relaxat buzele lipite de ale lui. Mă devora și mă trăgea mai aproape de el. Mi-am trecut mâinile prin părul lui și iar l-am auzit gemând. Nu am crezut niciodată că aș putea avea o satisfacție atât de mare din asta. Aveam senzația că treceau ani de când ne sărutam dar nu voiam să mă mai desprind de el niciodată.

                S-a dezlipit brusc de mine și amândoi respiram sacadat de parcă participasem la un adevărat maraton de alergat. Ne priveam în ochi și vedeam dorința mea oglidintă în ai lui. Mi-a luat mâna de pe obrazul său și mi-a sărutat-o apăsat.

Vicii PrimareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum