O priveam cu atenție pe bruneta din fața mea și nu-mi venea să cred că eram într-o încăpere atât de mică cu trei femei atât de frumoase. Trebuia să fiu cel mai norocos tip de pe planetă.
-Ce mai faci, draga mea? O întreb și-i ofer un zâmbet de milioane după ce-mi dau seama de situația jenantă în care le pun pe cele trei domnițe.
-Am crezut că ești plecat la Bacău. Te-ai întors și nici măcar nu te-ai gândit să-mi dai și mie un mesaj sau ceva. Îmi răspunde Carmen un pic cam înțepată și-și linge colțul gurii cu o mișcare scurtă.
-Carmen, ea este prietena mea, Lavinia. Dar cred că vă cunoașteți. Încerc să schimb subiectul.
-Lavinia. Spune blonda de lângă mine și întinde mâna spre bruneta focoasă.
Privirea mea este ațintită spre decolteul ei în formă de inimă și îmi trec limba deasupra dinților la imaginea pieptului ei dezgolit. Trebuie să recunosc că femeia asta îmi dă multe palpitații.
-... A fost o seară memorabilă. Râd cele două și observ că Ioana mă privește ironic.
Probabil a observat tensiunea care a apărut în aer odată cu intrarea neașteptată a surorii sale. Sex cu două surori. Asta nu am mai încercat. Îmi spun și o întreb pe Ioana dacă îmi poate arăta balconul. Iese țanțoș din bucătărie și mă conduce prin sufrageria mobilată cu bun gust.
-Ai grijă la prag să nu te-mpiedici. Mă avertizează cu nonșalanță.
Mă apropii de ferestrele înalte și privesc Iași-ul care îți taie respirația chiar dacă suntem doar la etajul 5. Scot pachetul de țigări din buzunar și îi întind și ei o țigară.
-Ai senzația că eu fumez? Mă întreabă plină de un sarcasm neclintit și cu o spânceană arcuită.
-Am senzația că faci mult mai multe decât să fumezi porcăriile astea. Îi spun și-mi aprind țigara în timp ce-o fixez cu privirea.
-Ești cam încrezut, băiete. Mă ia peste picior și mă sprijin de geamul deschis.
-Același lucru aș putea spune și despre tine, dar nu o fac pentru că sunt un gentleman.
Pufnește și se așează pe canapeaua zdrențuită ce se afla în balcon. Trage de colțul unei pături ca să-ți acopere picioarele și își sprijină fața într-un cot cu o expresie plictisită. Tipa nu fumează și totuși a rămas cu mine ca să termin de fumat, asta trebuie să însemne că e curioasă în privința mea.
-De unde o știi pe sor-mea? Mă întreabă și își flutură genele de parcă e o întrebare doar de umplutură.
-Mi-a dansat în club. Răspund plictisit și scot de la ea reacția dorită.
Nu-i place răspunsul meu. Se strâmbă din nas și observ că-și molfăie interiorul obrazului. Geloasă? Ar face bine să fie geloasă!
-Și ți-a plăcut?
Privirea ei atât de albastră mă arde într-un mod plăcut. Îmi amintește de Lavinia dar această femeie din fața mea e mult mai încrezătoare în propriile forțe. Și e și a naibii de frumoasă și ea știe asta prea bine, folosindu-se de toate atuurile ce le deține în fața unui amărât de bărbat ca mine.
-Vrei să te mint? Murmur peste filtru și mai trag un fum.
-Minte-mă, dar fă-o frumos. Spune cu un zâmbet jucăuș pe buzele-i roz.
CITEȘTI
Vicii Primare
General FictionLavinia Arhire este o simplă studentă în primul an la facultatea de jurnalism și aspiră să ajungă cineva cunoscut în viitor. Viața ei este relativ liniștită, până ajunge în Iași și începe să-și facă prieteni. Aici, ea începe să se maturizeze și evol...