Capitolul 28 - Vreau mai mult din tine.

10K 669 55
                                    

        Când am deschis ochii era deja zi afară. Am fost dezamăgită să mă trezesc singură și mă rugam ca totul să nu fi fost doar un vis de-al meu. Am mers tiptil până în camera în care se presupunea că voi sta eu și Ioana și observ că cei doi nu erau înăuntru. Profit de ocazie și mă închid în baie. Umplu cada cu apă fierbinte și îmi las corpul să fie mângâiat de spuma cu miros de vanilie. Mi-am închis ochii și am visat la toate zâmbetele lui Răzvan care mi le oferise până acum. Înțelegeam de ce era încordat marea majoritatea timpului și eram sigură că singurătatea nu era un prieten bun pentru el. Brusc îmi aduc aminte de sora Ioanei și de vorbele lui Tudor. Doamne, ce proastă sunt! Îmi aduc la cunoștință câteva înjurături că uitasem complet de asta și sper că nu m-am băgat în relația celor doi. Încep să enervez din ce în ce mai tare și scurg toată apa din cadă. Fac un duș rapid și ies furioasă din baie. Mă îmbrac în blugi și un pulover pe gât, trag aer adânc în piept și cobor în sufragerie unde cei trei stăteau și râdea. I-am salutat din cap, mi-am luat geaca din cuier și am ieșit afară ca să înfrunt curenții reci ce-mi biciuiau obrajii prea fierbinți. Mi-am aprins o țigară și am tras cu nesăț din ea, sperând să mă calmez. Am fost mai mult decât ușurată când pe ușă a ieșit Tudor și nu Răzvan.

                -Ai pățit ceva? Mă întreabă și-și aprinde și el una.

                -Sunt o proastă! Exclam încă nervoasă.

                -Înseamnă că s-a întâmplat ceva noaptea trecută. Scuipă tot!

                Mă sprijin de stâlpul de susținere și-l privesc pe brunet. Era nerăbdător să afle picanterii despre viața mea și știam că nu aveam cum să scap din situația asta.

                -Ne-am sărutat ieri de două ori și eu am uitat ca o proastă că el și-o trage cu Carmen aia. Spun furioasă pe mine, pe el, pe ea și pe toată lumea.

                -De ce nu-l întrebi? Îmi zâmbește atotștiutor și îmi vine să-l plesnesc pentru momentele astea ale lui „ingenioase”.

                -Cum? „Auzi, tu i-o tragi secretarei și ai o relație cu ea sau e doar vorba de afaceri?” Imit o voce de copil și spun cu ironie.

                -Nu fi și tu țâfnoasă că mi-a ajuns Ioana. Întreabă pur și simplu cum îți vine și gata. Nu suntem copii, Lavinia. Oamenii maturi discută despre problemele ce le întâmpină. Spune cu seriozitate și ridic o sprânceană cu sarcasm.

                -Ți s-au aprins tare călcâiele după ea. Constat de data asta cu voce tare, sperând să-l enervez la fel cum o face și el cu mine.

                -N-ai mai văzut așa ceva. Îmi vine s-o răpesc și să-mi practic absolut toate fanteziile pe fundul ei bun. Spune cu nervozitate și încep să râd de el.

                -Cine e îndrăgostit acum?! Spun în glumă și mă săgetează cu privirea.

                -Nu folosi vorbe de-ale mele pe mine. Nu așa funcționează treaba! Se răstește la mine și aruncă mucul de țigară într-un ghiveci pentru flori.

                -Spune-i. Îl ironizez.

                -Ești nebună? Ia-te de mână cu blonda cealaltă că vă potriviți.

                -Tudor! E colega mea de apartament. Te avertizez că dacă nu ești serios în legătură cu ea, eu nu voi fi în stare să aleg între voi doi. Spun foarte serioasă și sper să nu facă nici un fel de prostie.

Vicii PrimareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum