"Jack, James, wij gaan op restaurant vanavond. Er ligt geld op het keukeneiland als jullie zin hebben in goedkoop voedsel als avondmaal."
Frieten dus...
"Lucca gaat nu ook bij één of andere vriendin." Ik schraap mijn keel en kijk naar de grond. De wastafel gebruik ik nog steeds als steunpunt. James' stem beeft wanneer hij antwoord: "Oké, veel plezier nonkel!" Ik weet niet wat ik van deze situatie moet denken.
Ben ik blij dat ze weg zijn of moet ik kwaad zijn dat ze ons achterlaten?
"Je haar is droog." Ik voel er eens aan om de verdwenen natheid te controleren en breng het daarna in model. Echter zakt mijn haar steeds in elkaar omdat het te zacht en droog is. Ik grijp naar de gel in het linkse doorschijnende toiletkastje. "Hey! Dat is de mijne." Ik kijk even achterom terwijl mijn tong tussen mijn lippen door glipt.
Nadat het deksel ervan is, wroeten enkele vingers in een plakkerige substantie. Ik laat mijn wijsvinger en duim uitwijken waardoor een sliert gel ontstaat. Ik kijk er verafschuwd naar, maar besluit het dan toch in mijn haar te doen.
Veel slechter kan het toch niet.
"Ik ga even mijn gsm halen om de bestelling te plaatsen." "Gaan we de frieten hier opeten?" Hij haalt zijn schouders op, quasi tonend dat het hem niet uit maakt. Hij gaat verder: "Ik dacht dat het wel gezellig kon zijn als we erachter gaan en daarbij moeten we dan ook niet voor de levering betalen." "Wat jij wil, maar bestel ze anders wel al online." "Zolang de frieten niet koud zijn tegen dat we terug thuis zijn." "De frituur is letterlijk deze straat uit." "Whatever." "Dramaqueen." Haal ik naar hem uit. Hij kijkt geschokt om.
"Wat noemde je mij?" "Je hebt me best gehoord." Lach ik vermakelijk. "Kom hier jij rat." "Ik ben een unicorn!" Beweer ik standvast, geklemd tussen hem en de wastafel. Mijn achterwerk schuurt tegen de witgeverfde wastafel, contact met James vermijdend. De haardroger schiet aan en James komt dreigend gevaarlijk dichtbij mijn haar."No way! Dat gaat te ver! Mijn haar is heiligdom." Zijn grijns vergroot alleen maar. "Dat durf je niet!" Daag ik hem uit. Als reactie gaat zijn hand door mijn nette haren vol gel. De haardroger maakt het spectakel erger. Ik probeer me te verdedigen door op de wastafel te gaan zitten om afstand te creëren tussen ons. De wind die door de haardroger stroomt probeer ik zo goed als mogelijk te blokkeren, maar helaas... James wint.
De haardroger slaat eindelijk uit. Hier zit ik dan, op de wastafel, met James tussen mijn benen en mijn haren die alle kanten op staan.
Al lijkt het zo; het is niet wat je denkt!
"Nu ben je een leeuw." Zo trots als een pauw staart hij me aan en verlaten die lugubere woorden zijn mond. "Ik ben een unicorn zeg ik je!" Het onderwerp veranderd. "Weet je wat je moet doen om een unicorn te worden?" "Wat?" Klinkt mijn stem nieuwsgierig. "Mij kussen." "No way, daar ben ik al eens in getrapt en ik ben toen ook niet in een unicorn veranderd." "Wat?" "Wat?" "Ik dacht dat je al een unicorn was?" Verbeten zegel ik mijn lippen.
Denk, denk, denk...
Niets, helemaal niets komt in me op.
"Gaan we die frieten nu bestellen?"
-
Nummer 100!
I love y'all! <3
X Yess
JE LEEST
Besmet met liefde *BxB*
Teen FictionGeforceerde liefde die móét resulteren in je eerste keer met een meisje die je helemaal niet kent. Dat is de opzet van een achterlijk plan van je vader, wetenschapper, dat móét slagen. Het zogenaamde 'sexperiment', noemt hij het zelf. Een klein prob...