"Gosh! Is het al zo laat?! Ik heb nog maar een kwartier." Ik schiet overeind nadat ik heb ontdekt dat ik nog maar een 10 minuten heb om op tijd aan de klaverendreef te raken.
"Shit! Kom, trek dit aan!" Ik bekijk even het setje dat James me toegooit en zeg dan toe. Veel beter zal het toch niet kunnen. Ik kijk James vragend aan. Hij kijkt me nogal niet-begrijpend aan. "Wegwezen! Ik moet me omkleden en heb geen zin om een striptease te geven." Zeg ik schaamteloos, maar binnenin kook ik van schaamte doordat die woorden over mijn lippen rolden.
James vind het echter niet erg en doet alsof hij de opmerking niet heeft gehoord. Stiekem zie ik wel lichte blosjes op zijn wangen ontstaan, maar ik negeer het.
"Nou, hup hup! Tjop tjop! Je date wacht!" En daarna verdwijnt Jay uit de deuropening. "Wacht." Een kus beland op zijn wang. "Bedankt." Zeg ik nog waarna ik kort in zijn beide schouders knijp. Hij lacht even. "Succes!" Ik doe nog even wat van mijn axe deo op en daarna nog mijn meisjesparfum, nadat ik mijn kleren aan heb gedaan.
Nja genânt, maar die meidenparfums ruiken altijd super! Ik kan er niks aan doen. Die moest ik gewoon hebben.
Ik loop mijn kamer uit terwijl ik m'n leren jasje aandoe. Ik hoor iemand fluiten en ik kijk omhoog, recht in de gifgroene ogen van mijn neefje. Ik schraap mijn keel. "Uhm, is het wat?" "Of het wat is? Man, ik zou instant gay worden als ik jou zie." "Je ziet me nu toch?" Zeg ik grijnzend. Jay bloost door mijn opmerking en draait zich zonder nog iets te zeggen om. We lopen achter elkaar de trap af.
"Jack, het is pas binnen 10 minuutjes te eten hoor." Kondigt mijn zus aan. "Het spijt me Lu, maar ik ben vergeten dat ik een afspraak had. Ik kan helaas niet mee-eten vanavond." Zeg ik spijtig, waarna ik snel in mijn schoenen spring.
Nouja, ik spring er niet in maar ik doe ze gewoon zo snel mogelijk aan. Ach, je begrijpt me vast wel.
"Oké, succes! Straks alle details!" Schreeuwt ze me nog na. "Is goed, maak het nog gezellig met Jay!" Knipoog ik sarcastisch. Ik weet toch dat Lucca niet Jays' type is. En daarbij, het is haar neefje. Daar doe je gewoon zowiezo niks mee.
Dat denk ik toch ten minste...
"Geen probleem, zullen we doen!" Zegt ze met blosjes op haar wangen terwijl ze in de inkom verschijnt. Ze geeft me nog een kusje op mijn wang en een schouderklopje erbovenop als succesteken.
Daar gaan we dan...
Mijn trillende handen grijpen de deurklink vast en duwen die met alle macht naar beneden, maar zonder succes. "Laat mij je helpen." Zegt Lucca, lachend om mijn actie. Ze draait het slot van de deur vooralleer ze de klink naar beneden duwt.
Ah, zo moet het!
"Sorry, mijn spierbundels werken niet bij stress." Zeg ik ongemakkelijk. "Het zal wel." Zegt Lucca haar lach inhoudend. Ik neem een diepe teug adem en stap naar buiten.
Achter me valt de deur dicht.
"K*t, nog 3 minuten!" Zeg ik kijkend op mijn horloge.Dat wordt rennen...
JE LEEST
Besmet met liefde *BxB*
Teen FictionGeforceerde liefde die móét resulteren in je eerste keer met een meisje die je helemaal niet kent. Dat is de opzet van een achterlijk plan van je vader, wetenschapper, dat móét slagen. Het zogenaamde 'sexperiment', noemt hij het zelf. Een klein prob...