09.

1.8K 66 45
                                    

"Wat is er met mijn buik?" Grijnst hij genietend. "Gewoon, hij lijkt op een unicorn." Zeg ik schouderophalend.
Hij fronst als teken dat het niet duidelijk is. "Ik wil graag een unicorn en ik wil graag jouw buik. Hij is zo gespierd." Zeg ik verdrietig terwijl ik wegdroom van zo'n sixpack.

"Dan gaan we daar samen aan werken." Knipoogt Jay als hij mijn kin weer terug omhoog trekt.
"Hoezo?" Vraag ik peinzend. "Sportschool." Zegt hij op een duh toon. Nu voel ik me echt verdomd stom.

Ik kijk terug naar beneden en staar verlangend naar zijn buik. "Naar waar kijk je met die verlangende blik van je? Naar mijn buik? Of was het lager?" Zegt hij schaamteloos terwijl hij knipoogt en zich omdraait naar de spiegel die aan mijn kast hangt, zodat hij z'n kledij kan controleren.

"Lager." Durf ik te zeggen.

Omg! Heb ik dat nu net echt gezegd?

James draait zich met een ruk om naar me en doorboort mijn ogen met zijn verblindende kijkers.
Ik durf me niet te verroeren, bang dat ik iets verkeerd doe.

Hij zet een kleine stap naar me toe. Hij is intimiderend lijkt het wel. Ik zet een stap naar achter, bang mijn persoonlijke ruimte te verliezen.

Weer zet hij een stap en ik doe hem na, maar ik zet een stap naar achter in plaats van naar voor.

BAM!
DAMN YOU FUCKING MUUR!
Moet je serieus nu komen?
Ugh, zo typisch.

Terwijl ik in gedachtes verzonken ben voel ik een borstkas tegen de mijne duwen. Ik schud mijn discussie in mijn hoofd weg en kom terug in de realiteit.

"Ik ben geen voorstander van persoonlijke ruimte weet je."

"Dat merk ik ja." Bijt ik van me af. "Oeh. Pittig katje." Zegt mijn neef uitdagend. Ik negeer zijn opmerking en kuch ongemakkelijk. "Mag ik nu weg?" "Nee." Zegt hij simpel.

Hij zet zijn gespierde armen naast mijn schouders tegen de muur.
Ik voel me opgesloten, zijn bezit. Voel me bedrukt. Hij is zo intimiderend en ik weet niet hoe, maar het staat hem sexy.

Zei ik dat nu net?

"Waarom niet?" Vraag ik met opgetrokken wenkbrauw alsof het me niet bevalt, maar binnenin draait m'n hart overtoeren.
Is dat adrenaline?

"Wat? Ben je het niet gewend dat iemand in je persoonlijke ruimte binnendringt?" Vraagt hij diep in mijn ogen kijkend, terwijl hij zacht met zijn wijsvinger mijn wang streelt.

Ik slik een keer en antwoord naar waarheid. Ik schud mijn hoofd. "Zeg het, zeg dat ik de eerste ben." En jammer genoeg kan ik zijn blik niet weigeren. "Nee ik ben het niet gewend, je bent de eerste." Zucht ik verslagen. "Je geniet hier echt van hé?" Vraag ik dan. "Misschien moeten we daar dan ook iets aan veranderen?" Vraagt hij peinzend, mijn vorige opmerking negerend.

"Hoe?" Vraag ik nieuwschierig. "Sexlessons?" Bied hij aan. Ik voel op dit moment mijn pupillen vergroten. Maar dat is niet het enige wat ik voel.

Seks met mijn neef?

Besmet met liefde *BxB*Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu