"Wat heb je nu gedaan? Je hebt seks met haar en 2 minuten later stuur je haar weg? Gevoelloze asshole!" Schreeuwt Lucca. Een klap van de deur weergalmd in de trappenhal. Nogmaals ontsnapt een traan uit mijn ooghoek.
Met een wazig beeld kijk ik James' kant uit. Hij komt met een bezorgd gezicht naar me toe en neemt me daarna beschermend in zijn armen. Ondertussen fluistert hij enkele dingen in mijn oor. "Shhh. Het is al goed. Ze menen niet wat ze zeggen." Probeert hij me te troosten.
Hij opent mijn slaapkamerdeur waar we nog voor stonden en begeleidt me naar het bed. Ik plof snikkend op de schoot van James, waarna hij me heen en weer blijft wiegen. "Wil je erover praten?" Probeert hij. Direct schud ik mijn hoofd driftig. De tranen veeg ik langzaam met mijn mouw weg, maar veel zin heeft het niet door de nieuwe tranen die ik produceer. Hij knikt begrijpend, maar blijft me wiegen totdat mijn tranen stoppen met stromen.
"Be-bedankt." Ik kruip van zijn schoot. "Geen da-" Abrupt snoer ik hem de mond, omdat ik geen betere manier wist om duidelijk te maken dat ik erover wil ophouden. "Wat heb jij vandaag met me de mond snoeren?" Lachend haal ik mijn lippen van de zijne. De sfeer is weer luchtig. Iets waar ik even nood aan had.
"Wil je het nog altijd na dit alles?" Ik knik gewillig mijn hoofd. Ik kruip weer op zijn schoot, wat een vragende blik van James oplevert. Ik grinnik. Hij zal het wel zien. Ik duw hem achterover op bed en begin te bewegen tegen zijn lichaam aan. Ik voel mezelf opgewonden worden, waardoor ik automatisch sneller ga bewegen. De vragende blik van Jay wordt al snel ingewisselend voor een kreun van genot. Snel neemt hij mijn heupen vast en voert het tempo nog hoger op. Ik volg en ook een kreun verlaat mijn lippen.
Ik buig voorover, nog altijd hard bewegend tegen zijn opgewonden lid aan en plaats mijn lippen op de zijne. We kussen echter niet doordat we allebei te druk zijn met kreunen. Ik sla mijn ogen van genot toe en meteen worden mijn bewegingen tegengehouden door zijn grote handen. Ik open mijn ogen en wil vragen waarom hij stopt met bewegen, maar hij antwoord al op mijn vragende blik. "Kijk me in mijn ogen aan. Ik wil zien dat je geniet, alleen door mijn aanrakingen." Zijn hese stem alleen al doet me bijna klaarkomen. Ik knik, hevig opgewonden, omdat mijn stem niet meer werkt. Tegenstribbelen wil ik niet, want dan weet ik zeker dat dit moment voorbij zal zijn en dit gevoel is onbeschrijfelijk.
Hij laat mijn heupen terug los en meteen beweeg ik verder. Nu wel mijn ogen openhoudend. Het tempo wordt opgevoerd en al snel hoor je een overweldigende genotskreet uit James' mond komen, terwijl zijn ogen wegrollen van genot, waardoor ook ik al snel een geluid produceer en klaarkom. We hijgen beiden nog even na.
"Fantastisch," Hijgt JayJay als eerste. "Maar misschien was je beter bij les 1 begonnen?" Ik kijk hem vragend aan en ga van hem af. "Dit was toch les 1?" Vraag ik niet begrijpend. Hij lacht uitbundig. "Je bent er een paar overgeslaan, kleine." Lacht hij. Mijn wangen kleuren felrood.
"Whoepsie."
JE LEEST
Besmet met liefde *BxB*
Teen FictionGeforceerde liefde die móét resulteren in je eerste keer met een meisje die je helemaal niet kent. Dat is de opzet van een achterlijk plan van je vader, wetenschapper, dat móét slagen. Het zogenaamde 'sexperiment', noemt hij het zelf. Een klein prob...