Waarom vind ik nu toch zo erg? Hij is mijn neef, mijn bloed. Wat zou mij het moeten boeien wat hij over me denkt. Blijkbaar boeit het me veel. Té veel. Terwijl dat niet mijn gewoonte is. Ik erger me niet aan vooroordelingen van anderen. Maar waarom dan wel van Jay? Hij is toch ook maar een mens?
Toch...?
Ik sta recht en hij doet me na. Ik sla zijn warme hand van mijn voorhoofd af en kijk hem gefrustreerd aan, waarna ik me omdraai naar het bed toe, maar Jay blijft echter staan. Ik duw hem uit frustratie achteruit.
Omdat hij dit niet verwacht had, tuimelt hij achteruit en valt uiteindelijk op mijn bed achterover.
Ik bloos. Fuck, waar zit ik toch met m'n gedachtes? Waarom slaan ze op hol?
HORMONEN STOP!
JULLIE ZIJN IRRITANT!"PAMM!" Voor me ligt Jay op de grond van het lachen.
"Haha! Je moest je gezicht zien!" Proest hij uit. Weer begrijp ik hem niet. Alsof hij m'n gedachtes kan lezen, beantwoordt hij m'n vraag: "Ik vroeg je of je al direct wou beginnen met de laatste les maar volgens mij dacht je dat ik serieus was?" "S-sorry, had je niet gehoord. Was met m'n gedachtes ergens anders."
"Ik uhm, mag ik jou nu vragen stellen?" Vraag ik verlegen. "Tuurlijk Little One. Dat had ik je toch belooft? Vraag maar raak." "Uhm." Ik denk diep na over de 1ste vraag. "Ben je al ontmaagd?" Verrast door mijn eigen directheid, sla ik mijn hand voor mijn mond, maar James antwoord al. "Ja? Soort van?" Ik frons nieuwsschierig. "Meisjes wel maar op vlak van jongens ben ik 100% maagd." Ik knik.
"Hoe oud was je?" "14 jaar." Mijn ogen worden groot maar ik laat het niet merken.
"Hoe was het?" "Hoe bedoel je?" "Nouja. Je weet wel. Deed het pijn? Heb je er spijt van?" "Als je het wilt weten. Het deed geen pijn, het was totaal niet romantisch en met een random meisje dat ik van de dansvloer had geplukt. Ik weet niet eens haar naam." "Heb je er spijt van?" Herhaal ik mijn vraag. "Ja." Zegt hij kort. Het blijft even stil. Hij schraapt zijn keel en kijkt me even aan.
"Ik was dom en dronken. Ik wenste dat mijn 1ste keer speciaal was met iemand waarvan ik hou, maar het is nu zo." Haalt hij z'n schouders op.
"Ik uhm- laat maar." Ik blijf hem vragend aanstaren. Hij frummelt aan zijn ketting. "Ik uhm - ik wil dat jouw eerste keer wel speciaal wordt. Niet zoals de mijne, een flop en een overhaaste beslissing. Ik hoop dat je het zal doen met iemand waarvan je houdt en iemand die je 100% vertrouwt." Ik bloos.
Ik krijg ineens de drang om te vragen of hij het wilt doen. Maar waarschijnlijk zal dat wel gebeuren aangezien hij me die lessen geeft. "Dus? Kunnen we nu met de eerste les beginnen?" Vraag ik ongeduldig en toch ook nieuwschierig.
Jays' ogen worden grote volle manen en kijken me ongelovig aan."B-ben je serieus? Weet je zeker dat je dit wilt?" Vraagt hij ongelovig. Ik knik blozend en kijk naar beneden.
JE LEEST
Besmet met liefde *BxB*
Teen FictionGeforceerde liefde die móét resulteren in je eerste keer met een meisje die je helemaal niet kent. Dat is de opzet van een achterlijk plan van je vader, wetenschapper, dat móét slagen. Het zogenaamde 'sexperiment', noemt hij het zelf. Een klein prob...