Na het bespreken van ons plan besluiten Kaylee en ik om naar boven te gaan en actie te ondernemen. Meteen nadat ik op de zachte linnen lakens ben belandt, springen de bos krullen al op mijn schoot. Zonder protest laat ik haar gang gaan wanneer haar handen mijn huid betasten en streken op allerlei manieren. Ik tril als een rietje, maar merk niet of dit van de opwinding of verafschuwing is. Gedachten nemen de overhand wanneer mijn lippen zich op de hare storten. Hard botsen ze tegen elkaar op en de ruwheid verafschuw ik nog meer dan het idee dat ze me betast.
Zet James op zijn plek! Toon dat je zonder hem kan! Je hebt hem niet nodig om gelukkig te zijn. Je vader zal trots op je zijn. Wees een echte man! Doe wat er van je verwacht wordt!
Zonder erover na te denken, glijdt mijn hand voor de 2de maal vandaag rond haar middel. Een lief, klein gebaar, maar met veel twijfels of ik het wel goed doe. Haar hand glijdt onder mijn t-shirt en onderzoekt elk plekje dat het tegenkomt. Ik schuifel ongemakkelijk heen en weer wanneer haar andere hand zich verplaatst naar de stof van mijn jeans. Mijn ademhaling schuurt tegen haar huid die al snel kippenvel vertoond. Onbewust sluipt een grijns op mijn gelaat terwijl ik enigzins geniet van haar aandacht. De twijfel overvalt me echter als een dier zijn prooi.
Wat als ik iets fout doe? Wat als ze me uitlacht? En iedereen verteld wat er is gebeurt? Wat als ik er niet van kan genieten? Of hem niet recht krijg?
Een zenuwachtig gevoel vloeit door mijn aderen, maar ik verdring mijn gedachten. De vingers van Kaylee kneden mijn broeksinhoud fijn, in de hoop een effect te veroorzaken. Denkend aan de blunders die ik kan maken, richt ik mijn volledige aandacht niet genoeg op haar hand wat niet het gewenste effect veroorzaakt. Proberend mijn aandacht en lust erbij te houden, focus ik mijn lippen in haar tedere hals die versiert wordt met kippenvel.
Haar hand glijdt over de rand van mijn boxer, mijn geslachtsdeel tegemoet. Met een onzekere blik, maar een gedurfde daad kijkt ze me aan, smekend voor goedkeuring. Mijn gehijg bevestigd mijn kleine opwinding, maar die uit zich niet wanneer haar handpalm tegen mijn voorhuid schuurt. Mijn armen strekken zich, mijn tenen krullen zich, mijn longen snakken naar adem terwijl mijn vingertoppen in het dekbed genesteld zijn.
Een korte glimlach stelt me gerust als Kaylee mijn benen uit elkaar duwt en zichzelf ertussen plaatst. Geritsel weerklinkt en mijn riem klingelt tegen de marmeren vloer. Een geluid dat me doet bezinnen.
Ik wil dit niet!
Machteloos. Hopend dat ze stopt, maar tegelijkertijd snakkend naar enige aanraking, druk ik mijn lippen op de hare. Als afleiding van mijn gedachten. Geschrokken van mijn actie deinst ze in een reflex achteruit, maar herstelt zich onmiddelijk. Kussend glijdt haar hand weer naar de zoom van mijn boxer.
Denk dat het James is. Stel je niet zo aan. Je moet hiervan genieten. Dit is hoe het hoort! Je bent een man en een man hoort hiervan te houden!
Het is best logisch dat ik twijfel toch? Of is het verafschuwing?
Komaan Jack! Het experiment. Even niet aan jezelf denken.
"STOP!"
JE LEEST
Besmet met liefde *BxB*
Teen FictionGeforceerde liefde die móét resulteren in je eerste keer met een meisje die je helemaal niet kent. Dat is de opzet van een achterlijk plan van je vader, wetenschapper, dat móét slagen. Het zogenaamde 'sexperiment', noemt hij het zelf. Een klein prob...