De volgende ochtend wordt ik wakker met een bedrukkend gevoel op de borst. Een misselijk gevoel vloeit door mijn aderen en ik snel naar de wc. Daar aangekomen, val ik binnen zonder kloppen en leeg mijn maag in enkele braakbuien. Mijn mond afvegend, recht ik mijn rug al snel. Mijn aandacht wordt meteen op de spiegel gericht en ik schrik me een hoedje. De weerspiegeling van een knappe jongen in bloot bovenlijf, die ik herken als mijn neefje, kijkt met bezorgde ogen naar zijn eigen weerspiegeling.
"Ben je zwanger?" Een kleine schaterlach vult de kamer en even vergeet ik het misselijkmakende gevoel. Ik zak tegen de muur naar beneden waardoor ik mijn gezicht naar de echte James richt, in plaats van zijn spiegelbeeld. Het kwam als een grapje over, maar ik kan met alle moeite van de wereld mijn mondhoeken niet naar omhoog heffen dus staar ik maar met een dode blik voor me uit, waar toevallig James staat.
De sfeer is gespannen in de kamer, maar de braakgeur overheerst waardoor ik de spanning niet erg vindt. Nu ik James in de ogen kijkt, zie ik zijn calvin klein boxershort om zijn kruis sluiten. Het hangertje rond zijn nek verwijst naar zijn godsdienst en waarschijnlijk ook naar een achterliggende betekenis. Het staat hem sexy en nonchalant.
Een golf van misselijkheid haalt mijn blik van zijn borstkas en zorgt voor een nieuwe vlaag van kots. Ik richt me terug op de wc die links van me gestald staat. "Kom mee." Is het enige wat hij zegt. Ik spreek niet tegen, al hoewel ik mezelf moet tegenhouden, maar ik weet dat ik te zwak ben hiervoor en mijn krachten beter kan sparen voor mijn herstel.
Ik word neergezet op bed en al meteen bukt James zich voor me. "Ik ben even weg. Ga ondertussen neerliggen." Een harde duw krijg ik tegen mijn schouders waardoor ik met een smak in het beddengoed beland. Wanneer James uit zicht is, draai ik me om en merk een figuur naast me liggen.
Op een rustig tempo probeer ik, zonder al teveel gewicht op de persoon te zetten, het gezicht te herkennen door over deze persoon te leunen. Wanneer ik net opmerk dat Kaylee naast me ligt, wordt ik meegesleurd in haar greep wanneer ze zich verlegt. Hierdoor lig ik machteloos in haar armen verstrikt.
Uiteraard zwaait de deur op dat moment open en stapt James nietsvermoedend de kamer binnen. Wanneer hij mij in de armen van Kaylee ziet hangen blijft hij een seconde in de deuropening staan. Kijkend in mijn ogen, vragend voor een verklaring. Meteen daarna stapt hij zonder aarzelen op het bed af. Nu pas merk ik de emmer die hij in zijn hand geklemd houdt.
Op het moment dat James aan mijn bed staat, voel ik weer een vlaag braaksel zijn weg omhoog banen. Ik grijp zo snel als ik kan de emmer vast en doe alsof ik hem knuffel wanneer ik voor de 3de keer vandaag overgeef. De hand van James klopt op mijn rug en gaat langzaam over tot rondjes draaien en figuurtjes maken met zijn vingers.
Het stelt me gerust.
JE LEEST
Besmet met liefde *BxB*
أدب المراهقينGeforceerde liefde die móét resulteren in je eerste keer met een meisje die je helemaal niet kent. Dat is de opzet van een achterlijk plan van je vader, wetenschapper, dat móét slagen. Het zogenaamde 'sexperiment', noemt hij het zelf. Een klein prob...