28.

951 45 16
                                    

Ik grijns door James' reactie, zijn mond hangt schuin wanneer hij Kaylees lichaam scant. Ik zie hem slikken en zijn woorden blijven in zijn keel hangen. "Ik, laat maar, het was een vergissing om hier te komen." Snel draait hij zich om en maakt zich uit de voeten. Nog voordat hij een meter verder stapt zeg ik: "Ja, misschien is dat wel zo." En met die woorden sluit ik de deur.

"Dus? Welke jurk moet ik aan?" Ik zucht luidkeels. "Whatever." Wuif ik haar vraag weg. Geïrriteerd wandel ik de woonkamer binnen.
"Wat ga jij trouwens morgen aantrekken?" Met gefronste wenkbrauwen kijk ik vragend haar richting uit. "Hoezo?" "We gaan morgen toch op date?" Weeral ben ik verbaasd. "Hoezo weet ik daar niks van dan?" "Lucca had dat geregeld. Ze zei dat het jouw idee was."

Woedend ren ik de trap op. Eerst doorzoek ik Luccas kamer, maar daar is ze niet te bespeuren. In de badkamer is ze immers wel. "Waarom heb jij Kaylee wijs gemaakt dat ik morgen met haar op date wil?"
Ze kijkt me met een schuldige blik aan en verliest daardoor de staarwedstrijd met zichzelf in de spiegel. "Sorry. Het moest van Mijnheer! Ik kon er niks aan doen." Met een furieuze blik laat ik de deur met een harde klap in het slot vallen en vervolg ik mijn weg naar mijn kamer. De enige plek waar ik me nog op mijn gemak voel.

Ik trek de deur open en tref een halfnaakte Kaylee, liggend op mijn bed, aan. Achter me hoor ik nog iemand fluisteren: "Denk aan het experiment. Geniet ervan!" Geschrokken van de stem draai ik me om. Ik zie nog in een oogwenk hoe Lu in de deuropening van haar kamer verdwijnt en nog een grijzende blik met een knipoog naar me toewerpt.

"Kom je nog of wat?" Zegt Kay met een hele mierzoete, hoge stem. Ik slik, denkend aan de woorden van mijn zus.

Denk aan James, Jack. Je kan het! Denk aan het experiment. Je wil je vader toch niet teleurstellen?

Twijfelend zet ik met knikkende knieën een stap voorwaarts. Kay stapt grijnzend en sensueel het bed af en komt mijn kant op lopen. Recht voor me stopt ze en zonder waarschuwing drukt ze haar, met lippenstift gekleurde, lippen hard op de mijne. Vol afschuw ga ik mee met haar bewegingen, terwijl ik de zin van Lucca maar ik mijn hoofd blijf herhalen.

Voor het experiment.

Vol goede moed durf ik na enige tijd mijn handen trillend naar haar heupen te verplaatsen. Als een wild dier trekt ze meteen mijn blauw hemd, dat tot haar bovenbenen kwam, over haar hoofd. Geschrokken van haar directe reactie laat ik haar abrupt los. Gelukkig merkt ze het niet doordat ze al druk met iets anders bezig is.

Ze knielt voor me neer en meteen weet ik wat er komen gaat. De neiging om haar weg te duwen en een mep te verkopen, onderdruk ik. Ik laat haar, met tegenzin, haar gang gaan. Mijn broeksriem klingelt tegen de marmeren vloer en mijn broek volgt bijna direct erna. Ijverig wil Kaylee mijn onderbroek uittrekken, maar nog voor ik haar kan tegenhouden wordt de deur geopend. Denkend dat het Lucca is, draai ik me beschaamd om.

Shit.

Besmet met liefde *BxB*Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu