56.

526 26 20
                                    

"Dus welke film kijken we?" Onderbreek ik het gesprek en het ongemakkelijke gestaar tussen beide partijen. Ik plof naast Kay met het idee Jay weer jaloers te maken. James ploft plots ook aan de andere kant van mij neer en ik kijk boos naar Lucca.

Dit deed ze expres! Zeker weten.

Haar grimas verraadt het. "Eet jij met mij mee babe?" Vraag ik grijnzend aan Kay, want James kan mijn blik toch niet zien aangezien ik met mijn rug naar hem toe zit. "Ik lust geen champions, sorry schat."

Die grijns. Fuck! Waarom steunt niemand mijn plan?

Ik rol mijn ogen. "Ik eet wel met je mee hoor." Alvorens ik er erg in heb, is er een pizzastuk van mijn bord verdwenen en zijn unicornvingers raakten de mijne. Daar gaat de tinteling.

Fuck!

"Blijf van mijn unicornpizza!" Maar het is al te laat. Zijn worstenvingertjes houden het pizzastuk vast wanneer de helft uit zijn mond hangt te bengelen.

Die onschuldige blik! Klote!

Ik negeer mijn gedachten en focus me op tv waar het bekende begindeuntje de kamer vult. Ongeveer een 10-tal minuten nadat Lucca ook in de zetel was geploft, voel ik een hand op mijn linkerbovenbeen. Ik glimlach als ik denk dat Kaylee dit doet voor jaloezie en ik vindt het helemaal niet erg.

Ik geef enkele tikken op haar hand om te zeggen dat het oké is, maar laat daarna mijn hand op haar hand rusten. Hopend dat James afgeleid wordt van de film daardoor. Ik hoor een lichte kuch recht van me en ik weet dat dat Kaylee is, maar vanwaar komt die hand op mijn linkerbeen dan?

Oh nee! Dit meen je niet!

Met gespleten oogjes kijk ik omhoog en ja hoor, daar zie ik zijn gezicht. Al snel draait zijn hoofd mijn kant op en knijpt zijn ogen even toe waarna hij glimlacht en zijn aandacht terug naar de tv verlegd. Een zacht kneepje voel ik in mijn hand en ik besef me dat ik nog altijd zijn hand vastheb. Ik laat zijn hand in een vluchtige beweging los en wrijf daarna aan mijn jeans, hopend dat het hem kwetst.

Daar gaat mijn hard-to-get plan!

Hij geeft echter niet op en zijn hand verplaatst zich naar dezelfde plaats terug. Ik zucht, want ik weet dat ik het niet zal winnen van hem. In mijn ooghoek zie ik een vies, vuil maar ook cute, nope, vergeet dat!,  grimasje. Zijn hand wrijft over mijn bovenbeen en ik vloek enkele woorden naar hem die niet voor unicorns bestemd zijn. Blijkbaar hoort hij het want hij grinnikt. Zijn hand schiet plots uit en knijpt stevig, maar kort in mijn zaakje en meteen wordt ik opgewonden door de aanraking.

Damn it! Dit kan ik ook.

Zijn hand glijdt nogmaals naar mijn stijver wordende zaakje en nu kneed hij mijn ballen met een vaste hand. Ik bijt op mijn lip, omdat het pijnlijk en geil is tegelijk. Ik kijk voorzichtig naast me, om te checken of één van de meiden het merkt, maar dat is gelukkig niet zo.

Ik wil zijn hand weghalen, maar in plaats daarvan gaat mijn hand naar zijn broek waar ik hetzelfde doe. Ik voel zijn boner groeien in mijn hand, totdat mijn hand te vol ligt. Dan legt hij plots zijn hand terug op zijn eigen bovenbeen. Hij schraapt zijn keel en klopt even op zijn been. "Ik ga even naar de badkamer." Hij knipoogt naar me en wanneer hij rechtstaat seint hij met zijn ogen naar de deur.

Is dit wel een goed idee?

Besmet met liefde *BxB*Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu