|Bölüm 35|

3.3K 255 171
                                    

selam selam, 153binlik bir aile olduk, çokça teşekkür ederim.

okunmalarımız çok güzel ancak yorumlar çok az, o yüzden sınır koymak zorundayım.

beğeni; 135 yorum;150

bunlar tamamlandığında yeni bölüm gelecek. 🤍


Katiller, öldürdükleri her bir cesedi kontrole gelirlermiş

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Katiller, öldürdükleri her bir cesedi kontrole gelirlermiş.

Başardıkları esere bakmak için mi, ölüp ölmediğini kontrol etmek için mi?

Bilmiyordum ama benim katillerimden biriside karşımdaydı.

Üstelik katilimin, sevdiğim adamın babası olması beni derinden yaralıyordu.

Neden hayat hep bu kadar haksız ve adaletsizdi ki? Neden imrendiğim insanlar gibi mutlu bir aileye ve mutlu bir hayata sahip değildim, olamıyordum?

"Sen." Diye tısladı Barlas.

Kucağından kalktım, sakince karşımda ki adama baktım.

Sanki hiç bana o silahı doğrultmamış, o silahı bana çevirip vurmamış ve beni hayatımla sınamamış gibiydi.

"Sen nasıl buraya gelirsin lan!" Barlas sesini odada eko yapacak kadar yükseltti.

Barut'a baktım istemsizce, olan durumdan memnun bir gülümseme vardı yüzünde.

"Buranın ortağı benim artık, oğlum." Oğlum kelimesini bastırarak söylemişti çünkü Barlas'ın vereceği tepkiyi hepimiz az çok kestiriyorduk.

Tuna sakince konuştu. "Tamam anlıyorum gerginsiniz ama ortamı daha kızıştırmayın." Barlas'ın babasına baktı. "Bey amca, yaşından başından utan diyeceğimde sende o kılıfın adamlığı yok ne yazık ki."

Adam Tunaya bakarak gülümsedi, tahrik edici bir gülümsemeydi bu. "Bunu sen mi diyorsun lan, karı kılıklı?"

Kendimden emin ve gür çıkan sesimle konuştum, "Bunu siz mi diyorsunuz, eşine sahip çıkamayıp suçu küçücük çocuğuna atan siz, öyle mi?" Alayla gülümsedim. Tahrikin en büyüğünü ortaya koymuştum ve görünüşe göre işe yaramıştı.

"Karımın adını ağzına alma, sakın." Sinirden kızarmış bedeniyle bana bir adım attı.

Barlas öne adımlayarak bedenimi kapattı. "Asıl sen annemin adını ağzına almayacaksın. Ve hayatımda ki insandan uzak duracaksın, anladın mı beni? Babam falan dinlemem, seni kendi ellerimle boğarım. Bundan zerre çekinmem." Tunadan bahsettiğini belli ederek konuştu, "Senin o karı kılıklı dediğin insan, senden kat be kat adam. Keşke onu aşağılayacağına imrensende onun tırnağı kadar olabilsen."

KIRIK ŞARAP +18 |TAMAMLANDI|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin