|Bölüm 29|

4.8K 322 217
                                    

selaam, 100 bin için çok çok az sayıya ihtiyacımız var. 100bin olduğumuzda özel bölüm atacağım ve sizi vücudunuzun her zerresine kadar şaşırtacağım. keyifli okumalar aşklarım.🤍

oy sınırı; 110 yorum sınırı; 195 bunlar dolduğunda yeni bölüm gelmiş olacak.🤍

"Tamam, işini yapacaksın o halde

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



"Tamam, işini yapacaksın o halde." Barlas Haşim'e dış kapıyı gösterdi. "İçeride ki tek adamımız sensin sanma, tek yanlış hareketinde canından olursun."

E, iyide içeride ki tek adamımız oydu?

"Ne yani," Haşim, Tunayı gösterdi. "Bu adam ağzıma kokulu çorabını soktu ve ayrıca sizin ajanlığınızı yapacağım bana sadece canımı mı vereceksiniz?"

"Adam haklı." Söze atıldım, "Adam canını tehlikeye atıyor zaten plan için."

Barlas bakışlarını bana çevirdi. "Manolya, bazen düşman mısın dost mu anlamıyorum."

Tuna girdi bu kez söze, "Haşin erkeğim bu sarışın yelloz dürüstlük yapıyor aklı sıra ama bilmiyor ki fazla dürüstlük göte y-"

"Tuna zırvalama sus." Barlas adama baktı. "Tamam, sana ilk ve son teklifi Manolya verecek bu onun meselesi, kabul etmek dışında şansın zaten yok."

Bana çevirdiği gözleri bir şey sunmamı bekliyordu. Kollarımı dizime koydum ve gergince nefes verdim. "Kutlama yapılacak mekan sana ait olacak."

"Ama benim adıma olursa-" Adam konuşmaya başladı.

Elimi havaya kaldırarak lafını böldüm. "Bunu akıl edemeyip içeride ki adamımızı kaybedecek kadar salağa mı benziyoruz? Güvendiğin ve bu işler ile alakası olmayan birisi üzerine yapılır, bu senin sorunun."

"Kabul." Adam tereddütle hepimizin yüzünü süzdü.

"Zaten başka şansın yoktu." Barlas dış kapıyı gösterdi. "Son kez uyarıyorum eğer ters bir şey yapmaya kalkarsan seni Tunanın çoraplarıyla boğar öldürürüm."

Tuna kahkaha attı. "Bak kız arkadaşım Gazel günde dört kez çorap değiştirtiyor bana, sen düşün artık Haşimciğim."

Barlas anlam veremediğim bir şekilde Tunaya baktı. "Sen ona Haşimciğim mi dedin?"

Tuna utanmış gibi yaptı. "Evet, neden ki?"

Barlas gözlerini devirdi. "Mesafene dikkat et."

Tuna kendi poposunu okşadı ve Barlas'a göz kırptı. "Kıskandın mı haşinim?"

KIRIK ŞARAP +18 |TAMAMLANDI|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin