yine biraz gec kaldimfiwmdiqmd. neyse neyse artık ders calismaktan unutuyorum hatırlatın bana arada yav. hadi hasret giderelim azıcık.🥺
"Oğlum, doğum günün kutlu olsun."
Odada yankı yapan sesle hepimizin yutkunması boğazında düğümlendi.
"Bugün bir yaş daha büyüdün."
Gözüm istemsizce Barlas'ı yokladı. Gözleri dolmuştu. Perdeleri iniyordu ve bunu fark ettiğinde öfke saçacaktı.
"Anne," dedi sessizce.
"Bugün bensiz geçirdiğin kaçıncı doğum günün sahi?" Annesinin sesi fazla huzur verici geliyordu kulağa.
"Yirmi dokuz anne." yüzünde ki oluşan buruk tebessümü gizlemedi.
"Yirmi dokuz olması gerekiyor." annesi de onun kadar buruk gülümsedi.
Birbirlerine çok benziyorlardı.
"Seni o kadar özledim ki." Barlas'ın gözünden bir damla yaş aktı. "Siktiğimin doğum günlerini seni düşünerek geçirmekten o kadar yoruldum ki."
Kadın ekrana baktı ve gülümsedi. "Seni o kadar özledim ki."
İkiside aynı anda aynı şeyleri düşünüyordu. Gülümsedim. Ona annelik edecek kimse yoktu. Ama hem ben onun annesi o ise bana babalık etmişti.
Yanına yaklaşıp elini kavradım, tuttuğum elini karnıma yaklaştırdım. "Sen belki anne, ben belki bir baba kaybettim ama bak, şimdi bir anne birde baba oluyoruz."
Dolu dolu gözleriyle bir bana baktı bir ekrana, "Anne, babam gibi bir baba olmayacağım biliyor musun?"
"İstesende olmazsın." sesim en az onun kadar buruktu.
Video kapandı, kaset dışarı attı kendisini.
Barlas kafasını bana çevirdi. "O nedenmiş?"
"Sevdiklerine ne kadar şefkatle yaklaştığından o kadar habersizsin ki... Belki şu an bu olasılığı düşünmüyorsun ama bu odada ki Gazel, Tuna, ben ve," gülümseyerek karnımı gösterdim. "bebeğimizin başına bir şey gelse dünyayı darmaduman edersin."
Gülümsedi. "Sevgisini dışa yansıtamayan birisi olmama rağmen beni böyle iyi tanıdığın için aşığım sana."
Dudaklarını burnumun ucuna sürttü.
"Öhöm, hadi bizi geçtim karnınızda ki yarım çocuktan utanın be edepsizler!" Tuna kınar gibi ellerini bize sallıyordu.
"O bebek nasıl dünyaya geldi sevgilim?" Gazel düşünerek sordu. "Çocuk büyüdüğünde bunu sormayacak mı?"
"E bizi leylekler getirmedi mi aşkım?" Tuna kaşlarını kaldırıp merakla sordu.
"Aşkım yok ne leyleği karga o." Gazel gözlerini devirdi. "Konuşturma şimdi beni spor olsun diye sevişiyoruz bizde zaten değil mi?"
Hep birlikte kahkaha attık.
"Tuna, kardeşim senin çocuğun bırakta olmasın zaten. Daha seni çekemiyoruz birde küçük çocuğun mu olacak." Barlas gülümsedi.
"Gül sen gül, oğlunun pipisi kesilirken de ben güleceğim." Tuna alınmış gibi arkasını döndü.
"Erkek olacağına ne ara karar kıldınız? Kızım olacak benim." Barlas koltukta iyice yayıldı. "Annesine benzeyecek."
"Ay desene sıçtık." Tuna bacak bacak üstüne attı. "Yellozlar birdi iki oldu."
"Çocuk seni öldürürüm bak." Yanımda ki yastığı Tunanın kafasına attım. "Kahpe seni çocuğumla düzgün konuş."
Tuna kıkırdayarak Gazel'i koluyla dürttü. "Ay büyümüşte çocuğunu koruyor sarışın yelloza bak sen."
"I'm mohter canım." Saçlarımı geriye attım. "Konuşma yani."
"Komik değildi güzelim." Barlas aval aval suratıma baktı.
"E biliyorum ki." Gülümsedim. "Öylesine şey yaptım."
Gazel ayaklandı. "E anne hanım sizi mutfağa alalımda şu pastaları keselim bari."
Kafamı salladım. "E hadi çocuğumunda canı pasta çekmişti zaten."
"Aynen kesin çocuğunundur yelloz. Bir saattir gözlerinle pastayı bitirdin zaten."
Tunaya öldürücü bakışlarımı fırlattım.
"Lan top, çok konuşma da oyun kollarını getir sende. Bir maç kapışalım." Barlas koltukta dikleştirdi bedenini.
Gazel odadan çıktı, peşine ben çıktım. Mutfağın ışığını yaktığında direkt olarak bana baktı. "Ne karıştırdığını hemen söyle."
Peteğin yanına ilerleyip kalçamı peteğe yasladım. "Ne karıştırıyormuşum?"
"Sende bir şeyler saklıyor havası alıyorum." Üst rafa ulaşıp tabakları tezgaha indirdi.
"Hayır, gayette normalim."
Arka cebimde ki telefonum titredi.
Gönderen; 0531*******
Birinci cd beğenilmiş sanırsam, keyifler yerinde. Tamda istediğim gibi.
Kaşlarımı çattım. Düşündüğüm kişiydi bu, Barlas'ın babası.
Gönderilen; 0531*******
Ne istiyorsun yine?
İstemsizce dudaklarımı kemirdiğimi fark ettim.
Gönderen; 0531*******
İkinci cd'nin yolda olduğunu haber vermek istedim. Ama tadınız bu denli yerinde olmayacak ne yazık ki.
Düşünmedim, Düşünmedim çünkü düşündüğümde tahmin ettiğim şeyin gerçek olacağını biliyordum.
"Ben balkondayım, az hava alacağım." Mutfağın içersinde ki balkona adımladım.
"Çok durma, hasta olursun birtanem." Gazel arkamdan seslendi.
"Geleceğim hemen."
Balkona çıktım ve mesaj atan numarayı tuşladım.
Çaldı, çaldı, çaldı...
"Erkencisin?" sırıttığını ses tonundan bile hissedebiliyordum.
"Ne istiyorsun?" en az iğrendiğimi onun kadar belli ettim.
"Siktir olup gitmeni."
"Neden?" dedim anlamayarak. "Oğlunun hayatından ben ve çocuğu gidersek sana sığınacağını mı düşünüyorsun yoksa?" alay ederek güldüm. "Barlas'ın iki eli kanda da olsa baba diye sana geleceğini mi düşünüyorsun yoksa?"
O an kapı çaldı. Kapı bir kez çaldı ama beynimin içerisinde eko yaptı. "Bana değil ama annesine gidecek. Annesinin yaşadığını öğrendiğinde aklına dahi gelmeyeceksin."
bölüm sonu yorumlarını alayıııım?
instagram grubumuza katılmak için bana yazmanız yeterli.🖤
instagram; cemre.u3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIRIK ŞARAP +18 |TAMAMLANDI|
أدب المراهقينTüm insanlık yalan üzerine kurulu. Bastığımız toprak, soluduğumuz nefes. Aldığım her emanet nefes onu anımsatıyor bana. Camın açıkta bıraktığı boşluk kadar görüyordum gök yüzünü. Ayaklanarak odanın çıkışına adımladım. Oturma odasına adım atacaktı...