|Bölüm 38|

2.8K 224 64
                                    

200k'ya adım adım.

bölümler size kısa geliyor olabilir öncelikle bunun için üzgünüm ama lise son sınıf öğrencisi olduğumdan, hem dershane hem staj ve hemde okul ile ilgilenmek zorunda kalıyorum. boş vakitlerimde, vaktimin el verdiğince yazıyorum bölümleri, anlayış göstereceğinizi düşünüyorum ve sizi çok seviyorum.🤍

Ellerim karnımdayken nefesim boğazımda tıkandı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.





Ellerim karnımdayken nefesim boğazımda tıkandı.

O, ne kadarını duymuştu?

"Bebeğim," Diye fısıldadım usulca. "Baban yanlış anladı, o sen olduğun için gitmedi."

Neden, diye sorguladım. Neden istemiyordu? Onu koruyamamaktan mı korkuyordu? Ben bebeğimi korurdum.

"Manolya," Dedi Gazel kolumu sıvazlayarak. "Peşinden gitmelisin."

Tuna kapının pervasından yanımıza geldi, ne olduğunu o duymamıştı ve bilmiyordu.

Kafamı salladım, "Hayır." Dedim keskin bir dille. Dudaklarım kurumuştu. "Yüzsüz değilim, beni ve bebeğimi istemiyorsa peşinden gitmeyeceğim."

Gazel kafasını salladı. "Eminsin yani?"

Tuna hayıflanarak konuştu. "Biliydim bunun böyle olacağını!" Bana kindar bir şekilde baktı. "Yumurtlayacaksın değil mi sarı çiyan!"

Gazel güldü, "Sevgilim düşünsene küçücük elleri olacak." Gazel'in eli karnıma temas etti. "Küçücük burnu olacak."

Tuna bedenini yere attı ve tavanı izledi. "Pipisi küçücük olacak." Yüzünü ekşitti. "Güzel hayaller kurarken araya bu girdi."

Güldüm sakince. "Erkek olacağı ne malum?"

Tuna yerden doğruldu. "Haşinimin spermleri güçlüdür yelloz."

Gazel gözlerini açarak Tunaya baktı. "Sen nereden biliyorsun bunu?"

Tuna ayağa kalktı tamamen. "Meslek sırrı her nimetin tadına bakmak gerekir sevgilim."

Kahkaha attım.

Gazel yatağında ki yastığı sertçe Tuna'nın kafasına atarak dudaklarını büzdü. "Mesleğini sikeyim senin."

"Aa bu küfür mü etti?" Tuna şaşkınca sevgilisine baktı. "Bir daha et bakayım, ne de yakışıyor küfür o zarif dudaklarına..."

Alay ediyordu çünkü Gazel pek fazla küfür etmezdi.

Tunanın yerde ki telefonu titredi, hepimiz telefona baktık.

Eğildi telefonu aldı ve seslice okudu. "'Manolyaya akşam sekizde dağ evinde olmasını söyle.' Diyor haşinim."

"Haşinin batsın." Dedim hayıflanarak.

Ne istiyordu? Ya da daha doğrusu ne istemiyordu?

"E zaten saat altı buçuk, yedi. Kalk hazırlayalım seni." Gazel yataktan kalktı ve dolabına adımladı.

KIRIK ŞARAP +18 |TAMAMLANDI|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin