uzun değil, bir haftalık bir sezon finali arası veriyoruz.(: istesemde kolay kolay bırakamam çünkü. bu bir hafta süreçte, "Ödünç Renkler" kurguma biraz ağırlık vereceğim, o kurguma da göz atıp beni destekler misiniz? ve Kırık Şarap Özel, kitabı yayımlayacağım. orada kurgudan bağımsız, özel anları yazmak istiyorum. kitap bittiğinde bile, devam edeceğim o kitaba çünkü bende ne Barlas ne de Manolya asla bitmeyecek. teşekkür ederim, fazla tutmayayım sizi.
keyifli okumalar...
Gözle görülür acıların yanında, ruhen hissettiğimiz acıları nasıl olurda şifa buldururduk? Yoksa acısını sonuna kadar çekip, ölür müydük?
Yanımda duran Barlas, şarkıyı bitirdi. Ve ben o an yüzünde belki ilk defa gerçek ve içten bir gülümseme gördüm. Gülümsemesi karnımı karıncalandırdı.
Nasıl bir iyilik ettimde, tanrı seni bana gönderdi?
Söylediği şarkının her kelimesinde farklı anlamlar aradım. 'Ah canım sevgilim...'
Barlas gülümsemesi yüzünde, kulağıma eğildi. "Bu gece seni çok güzel bir yere götüreceğim." Ve geri çekildi. "Arsızlık değil, yalan konuştuğumu düşündüğün her şeyi cevaplamak için."
Gülümsemem genişledi. Ona güveniyor muydum bilmiyordum ama şu an ne derse inanacak konumdaydım. Kafamı onaylarcasına salladım. "Tamam."
Şarkı bittiğinde alkış tutan bütün salon, tekrar söylenmesi için diretti. Barlas tepki vermeyerek sandalyesine oturdu. "Ulan görgüsüz, bütün tabağımı bitirdin mi cidden?" Tuna, Barlas'ın bütün tabağını bitirmişti.
Sanki bir şey başarmış gibi sırıttı. "Açtım, napayım haşinim?" Boş tabağını işaret etti. "Ayrıca bu sarı yelloza bile şarkı söyledin, bana söylemedin. Alınıyorum vallahi."
Alayla gülümseyen Barut, sohbete dahil oldu. "Manolyaya mı söylemiş o şarkıyı? Daha güzel bir seçim yapsaymışsın keşke kardeşim o şarkıyla Manolyayı etkileyemezsin."
Barlas moralinden taviz vermeden sırıttı. "Yavrum diyerek mi tavlamamı tavsiye edersin kardeşim?" Masada biraz öne eğildi. "Ya da otel kenarlarına çekip, bir şans dilenerek mi tavlarım kardeşim?"
Barut bana çevirdi bakışlarını. "Gerçekten mi?" Gözünde oluşan hayal kırıklıklarını gizlemedi.
İyi de, Barlas'a bunu ben söylememiştim ki. "Ne saçmalıyorsun sen? Kendi özeline sahip çıkamayan bir kız gibi mi duruyorum sence?" Ani gelen sinirle sandalyemi ittirip ayağa kalktım. "Fatih amca, akşamınızı berbat etmek gibi olmasın ama ben kalkmak istiyorum." Ayıp olmaması için onay beklercesine gözlerine baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIRIK ŞARAP +18 |TAMAMLANDI|
Novela JuvenilTüm insanlık yalan üzerine kurulu. Bastığımız toprak, soluduğumuz nefes. Aldığım her emanet nefes onu anımsatıyor bana. Camın açıkta bıraktığı boşluk kadar görüyordum gök yüzünü. Ayaklanarak odanın çıkışına adımladım. Oturma odasına adım atacaktı...