16k olduk.. bunun için çok çok teşekkür ederim size. yeni kapağımızı beğendiniz mi?🥺 okuyucum yapmış ve çok hoşuma gitti. daha fazla tutmayayım sizi.
keyifli okumalar...
Geçmişimde bir çok kez kan akıtmam beni kötü mü yapardı? Yatak odanıza kadar giren bir hırsızı öldürebilirsiniz, bu suç değildir. Peki neden size taciz eden birisini öldürdüğünüzde suç kabul edilir? Her şeye rağmen, bedenime dokunanı yok ederdim.
Olduğumuz yerden uzaklaşmış ve adamın acı feryatlarını kulak arkası etmiştik. Biliyorduk, şu an onu öldürmemiştik ve buna pişman olacaktık.
Tuna eski haline bürünmüş Gazel'in korkmuş suratını düzeltmeye çalışıyordu. "Nasılda vurdu ama sarışın yelloz adamı." Gülümseyip bana döndü tekrar. "Sarışın yellozum söz sana daha bulaşmıyorum, benide vurursun falan mazallah."
Gülümseyerek arabanın yanına kadar geldik. Barlas arkama geçip durdu. "İç çamaşırının içerisine sıkışmış tişörtünü düzelt."
Yanaklarım kızardı. Neden hiç havalı olamıyordum ben? Tam aşırı havalı bir hareket yaptığımda sonucum utançla bitiyordu. O arkamdayken birde bu utançla düzelteceğimi mi sanıyordu sahiden. Nah düzeltirdim.
Hareket etmediğimi gördüğünde biraz daha yakınlaştı. Kalçama dokunmamaya özen göstererek tişörtü iç çamaşırımın dışında bıraktı. Kafasını boyun çukuruma, oradanda kulağıma hizaladı. "Bir daha aptal işler için bedenini alet etme."
Yanımdan geçip kendi kapısına doğru ilerledi. Acaba... Acaba Tunalar beni arabalarına alırlar mıydı? Bu düşünce aklımdan geçerken yanımızdan geçen Tunaların arabasını görmüştüm. Çok güzel, utana sıkıla bir yol çekecektim. Gözlerimi sımsıkı yumarak kapıyı açtım, gözlerimi açıp derin bir nefes verdim ve araca oturdum.
Kapıyı örtmem ile arabayı çalıştırdı ve Tunalara yetişmek için gaza yüklendi. Tek eli direksiyonu tutarken tek eli dudakları arasında tuttuğu sigarayı yakmaya çalışıyordu.
Yaktığı sigarasından derince bir nefes çekti. "Az önce yaptığın neydi öyle?" Alayla gülümsedi. "Hayatında hiç silah tutmamış bir kızın ilk deneyimine şahit oldum."
Arkama yaslanıp bacaklarımı rahat bir konuma soktum. "İlk kez?" Vitesin yanında duran sigara paketine ulaşıp içerisinden bir tane aldım. "Haklısın, genelde tabanca kadar küçük silahlarla uğraşmam." Sigara içmezdim ama anın getirdiği gazla yaktım. Söndürsem rezil olurdum değil mi...
"Ne kullandın mesela, anlatsana. Yada ne için kullandın?" Gözlerini yoldan çekip dudaklarımın arasında tuttuğum sigaraya kaydırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIRIK ŞARAP +18 |TAMAMLANDI|
Teen FictionTüm insanlık yalan üzerine kurulu. Bastığımız toprak, soluduğumuz nefes. Aldığım her emanet nefes onu anımsatıyor bana. Camın açıkta bıraktığı boşluk kadar görüyordum gök yüzünü. Ayaklanarak odanın çıkışına adımladım. Oturma odasına adım atacaktı...