maso

45 2 0
                                    

Seděli jsme venku a popíjeli pivo a džus. David s Romanem a Emou se vsázeli o to, kdo dřív vypije půl litru piva. Já se ale radši držela džusu, pořád mi nebylo zrovna nejlíp a nechtěla jsem, ať mě začne ještě bolet hlava z toho velkeho množství alkoholu, který v sobě měli všichni kromě me. Kačka s Majdou byli s Andy v bazénu a společně si hrály a dělaly různé kraviny.

„Holky ale opatrně, musíte ji hlídat" připomněla holkám Míša jako starostlivá matka.
„Jasný neboj, kačka má malého bráchu, takže to s dětmi umí že jo Kačí..."
„Jojo" souhlasila s Majdou Kačka
„Jenom aby..."

„Neboj bude to v pohodě" snažila jsem se jí trochu uklidnit.
„ja vím, ale mám o ní strach... To pochopíš až budeš mít vlastní dítě" řekla Míša a s tím mě donutila se nad něčím zamyslet.

Začala jsem si to v hlavě počítat...
„Sakra..." Řekla jsem dostatečně nahlas, na to, aby se na mě všichni otočili.
„Co se stalo??" Zeptala se hned Míša.
„Jsem asi zapomněla vytáhnout to maso na zítřejší oběd..." Vymyslela jsem rychle něco zpatra.

„Ja se radši půjdu podívat" řekla jsem a vstala od stolu.

Hned jsem zamířila do koupelny a začala se prohrabovat v políčkách.
Maso jsem samozřejmě vytáhla už dávno... Tady šlo o něco úplně jiného.

„No tak... Někde to tady bylo..." Hledala jsem dál...

Před třemi lety, když Míša zjistila, že je těhotná, tak si těch testu koupila asi 10... Použila asi jenom tři... Ty ostatní tu někde musí být... Hrabala jsem se dal v šuplíku a snažila jsem se najit, to co jsem už pár minut hledala.

Netrvalo dlouho a našla jsem je... Přesně tři těhotenské testy. Podívala jsem se na ně a ani ne za dvě minuty jsem je měla hotové... nezbývalo nic než čekat...

Všechny tři jsem je položila na umyvadlo a podívala jsem se do zrcadla na svůj odraz, bylo v něm vidět tolik emocí a minimálně půlku z nich jsem ani neuměla rozeznat. Jen tak jsem tam stála a koukala na sebe přes velké leskle zrcadlo... Stala jsem tam tak dlouho, že jsem si ani neuvědomila, jak ten čas letí... Podívala jsem se na umyvadlo a spatřila, malý plastový kousek něčeho, co mi mohlo nadobro změnit celý život...

Už navždy! ... snad.Kde žijí příběhy. Začni objevovat