Okolo desáté už jsme vůbec neměl tušení i tom, cos e kolem mě děje.
Měl jsem v sobě tolik piv a tolik sklenek vína, že by byl zázrak, kdybych si cokoliv pamatoval.„A ještě jednu sklenku" pozvedl jsem svoji skleničku a Roman mi jí celou naplnil červeným vínem.
Sám sobě a Martinovi ji taky naplnil.
„Ty si nedáš Mery?" Zeptal jsem se Mery, když jsem si všiml, že ve své skleničce má jenom džus.„Ne díky už jsem měla" odpověděla mi svým příjemným hlasem, který jsem měl tolik rád, byl zázrak, že jsem ještě vůbec něco vnímal... I když pořád lepší jak Martin, který naráz vypil láhev piva a poté tancoval na největší české hity svoje inteligentní tanečky.
Vali s Luckou a Emou se dusily smíchy a chudák Míša jen kroutila hlavou.
„Andy už spi myslíš že bys to mohl trochu ztlumit?" Zeptala se ho Míša.„Nene to nejde zlato, to by tak už nebylo vončo" odpověděl ji Martin a dál pokračoval ve svých tanečcích.
Od té doby se ho už Míša nesnažila ztlumit a radši ho jen ignorovala.
I Majda s Kačkou v bazénu umíraly smíchy, tedy do té doby než se Mery chopila situace.
„Nechcete už jít spát?" Zeptala se.
„Ne Mery ještě nee... Vždyť je teprev deset" nesouhlasily s ní obě.„Jo Mery, vždyť je teprev deset" pousmála se Ema.
„No fajn no... Když je ta sobota..."
„Jo... Díky meryy jseš nejlepší" vylezla Majda z bazénu, utíká k Mery o objala ji.
„Pozor, ať ji neublížíš" napomenula jí Ema.
„Co?" Nechápala Majda.
„Ale nic prosimtě... Ema neví o čem mluví..." Zachránila Mery situaci a Majda se vydala zpatky do bazénu.„A nechceš jít za námi ségra???" Zeptala se Majda.
„Joo Mery, pojď za námi" přidala se k ní Kačka.
„Ne, holky ne... Možná jindy..."
„Hmm... Tak fajn..." Skočila do bazénu Majda a společně s Kačkou začaly zase blbnout.
„Proč s nimi nechceš do toho bazénu jít, však je pořád teplo?" Zeptala se nechápavě Ema.
„Že by protože to už je třeba vidět, a nepotřebuju, aby si tady toho teď někdo všim..." Řekla Mery a Ema chápavě kývla hlavou.
David holky sice slyšel, ale vzhledem k tomu, že měl v sobě tolik, kolik měl, tak mu žádná souvislost s tím, že by Mery mohla být těhotná nedošla a bestak na to, tak do pěti minut i zapomněl.
ČTEŠ
Už navždy! ... snad.
PoetryTato povídka volně navazuje na povídku nejlepší přátelé 💗. Aneb po šesti letech.💘