víkend na chatě

59 3 0
                                    

Byl pátek odpoledne. Já jsem si zrovna četl v obýváku a Mery vykládala nákup, který zrovna přinesla.
„Nechceš pomoct?" Odložil jsem knížku a přišel za nikdo kuchyně.

„Jestli chceš, tak můžeš uklidit to ovoce" pousmála se na mě.

„A kam?"
Mery se na mě jen s úsměvem otočila „Hádej?"

„Do lednice?"
„No vidíš jak to to pálí, tak šup šup ať můžeme hned jak Majda dorazí vyrazit." Popoháněla mě Mery. Na víkend jsme totiž měli velké plány. Celá parta jsme se dohodli, že pojedeme na chatu do vysokých Tater. Je to chata mamky od Lucky. O prázdninách tam trávíme vždycky minimálně týden. Buřty, pivo, bazén, příroda... Celá naše parta a samozřejmě i Majda.

Vzhledem, že se pomalu ale jistě blíží konec školního roku, a Majda už se neučí, tak Mery přistoupila na to, že tam může být s námi až do pondělí a dokonce si s sebou kůže vzít i nějakou kamarádku... I já jsem se divil, že ji to dovolila... Ne že by Mery bla zla... Ale na tohle by normálně nepřistoupila. Stejně si myslím, že je to hlavně kvůli tomu, že si Majda opravila známku z chemie a ze všech důležitých pisemek měla nejhůř 2, což bych asi nedal ani já...

„Hotovo... Vybalení... Uklizeno... Všechno" zavřel jsem dveře lednice a došla Mery prázdné tašky.

Mery si je ode mě vzala a uklidila si je zase zpátky k sobě.

„Čauky jsem doma" pozdravila Majda, když o půl 3 přišla.

„Ahoj"
„Čau" odpověděli jsme ji oba na pozdrav.

Majda si zula boty a vešla za námi do obýváku.
„Tak co jste ready? Kačku máme vyzvednout ve čtyři před jejich domem, to stihnem na pohodu ne?"

„jojo, myslim že to stihneme v pohodě" odpověděl jsem ji a podíval se na Mery, která souhlasně přikyvovala hlavou.

„A jste už sbalení???" Zajímala se Majda.

„Nene, ještě ne... Ale neboj půjdem na to" mrkla na ní Mery.

„Ok, tak já jdu taky balit, ale nezapomeňte ve čtyři musíme být u Kačky a víte že je to docela daleko"

„Jasny neboj" usmála se na ní ještě Mery a Majda vyběhla nahoru bavit.

S Mery jsme si uvařili kávu a hned se do balení pustili taky.

Už navždy! ... snad.Kde žijí příběhy. Začni objevovat