nejlepší kamarádka

47 2 0
                                    

(abych vám trošku vysvětlila, proč je tu část s Majdou zase xd rozhodla jsem se udělat další dějovou linku, v které bude právě Majda hrát hlavní roli... Ofc se nám to proplete i s darousi, jak taky brzy zjistíte, ale já hlavně verim, že to trošku povidku ozvláštní😌❤️)

Cesta do školy byla zdlouhavá, ale rozhodně stála za to. Už na zastávce jsem potkala jednu holku, kterou jsem znala z loňské přípravky. Seděla jsem s ní celé dva měsíce a docela jsme se skamarádili. Jmenovala se Naty, měla hnědé dlouhé vlasy, příjemně se tvářící obličej a měla tendenci dělat si ze všechno srandu. Sedli jsme si spolu ve vlaku a skoro celou dobu si povídali. Na jedné ze zastávek nastoupila další holka. Jmenovala se Pája, už v prvních pěti sekundách mi stihla asi pětkrát říct, že jednou jí řeknu Pavla a je po mě. Takže jsem radši zůstala u Pájí. Natka Páju znala, ale moc se nebavili, měla jsem pocit, jako by si ty dvě něco udělali, ale nechtěla jsem se v tom šťourat a tak jsem to nechala být.

Společně jsme tedy jely, a poté i šly do školy. Já jsem cestu moc dobře znala, a bylo vidět, že holky taky. Pár zastávek metrem a pár minut pěšky pražskými uličkami, si člověk zapamatuje rychle. Cesta uběhla jako voda a už jsme staly před budovou školy.

Oranžová fasáda mi připomínala domov a velké vstupní dveře mojí milovanou základku.

Společně s holkama jsme vešli dovnitř a našli naši třídu, ve které jsme měli strávit dalších 6 let.

Hned co jsme přišli do třídy, tak jsem se usadili, holky si kupodivu sedli spolu do třetí lavice, já si sedla před ne, a čekala než si někdo sedne ke mě. Ve třídě jsme byly první, ale po chvíli začali chodit i ostatní prvaci.

Dva kluci se usadili přede mě a začali si spolu povídat o nějaké nové počítačové hře a já se otočila za holkama. Do chvíle se zaplnila celá třída.

„Ahoj" ozvalo se najednou nade mnou.
„Čau" usmála jsem se na zrzavou holku, která na první pohled působila velice mile.
„Máš tu volno?" Zeptala se.
„Jasný" usmála jsem se na ní. V tu chvíli jsem si našla novou nejlepší kamarádku.

Už navždy! ... snad.Kde žijí příběhy. Začni objevovat