„Už nidky nepáchnu na třídní schůzky" prohlásil David, když prišel večer domů.
„to to bylo tak strašný?" Zeptala jsem se.
„Jo... Nejstrašnější..." Sundal si David boty a šel dát pusu ségře.„Nemohlo to být tak strašný, jak říkáš. Určitě to bylo v pohodě. Co říkala třídní?" Sedla jsem si ke stolu a začala s výslechem.
„Nevim, něco o lyžáku... Nějaké SRPŠ či co, to jsem hned i zaplatil mimochodem. Dvě stovky že mě vytáhla... Potom říkala něco o tom že jste si ten adapťák moc užili, že jste byli hodní a ještě nějaké další kraviny. Něco jsem i popodepisoval, tak snad to bude dobrý." Vysvětlil mi David.„Tak vidíš nebylo to tak hrozný..." Vložila se do toho Mery.
„Ale bylo... Za mnou seděla nějaká taková starší ženská, která si mě divně prohlížela a celkově mě tak duben očumovala."
„Jak vypadala?" Zeptala jsem se hned.„Tyjo... Já už nevím... Hnědý vlasy, starší, měla takovej mi dost povědomého výraz, ale nějak jsme to nedokázal přiřadit... Ale prostě byla divná..." Vysvětlil David.
„To byla asi mamka od Natky... Ale nejsem si jistá... Ale tak na 99% jo" usmála jsem se na něj a začala společně s Mery nandavat na stůl teplou večeři.
Měli jsme špagety s boloňskou omáčkou. Moje oblíbené a tak jsem dal nemyslela na to, co říkal David, ale užila jsem si svou oblíbenou večeři.Po večeři jsem umyla nádobí a David u toho Mery vykládal něco o nějakém výzkumu a děkanovi. Nějak jsem se v tom ztrácela, protože jsem poslouchala na jedno sluchátko nějaký playlist a moc nevnímala okolí.
Potom mi ale Mery vysvětlila o co šlo a pokud jsem to dobře pochopila, tak David může zrealizovat díky tomu děkanovi nějaký svůj projekt, který by mohl zachránit nemalé množství lidských životů.
Okolo desáté jsme se sla už umýt a spát, protože jsem následující den musela bohužel poprvé vstávat na hodinu, ktera začínala v 7:15. Tím pádem jsem musela vstávat prakticky o hodinu dřív, jet prakticky o hodinu dřív... A vscehno prostě stíhat o hodinu dřív.
A tak jsem zhasla svoji lampičku a ponořila se nezvykle brzy do říše snů.
ČTEŠ
Už navždy! ... snad.
PoetryTato povídka volně navazuje na povídku nejlepší přátelé 💗. Aneb po šesti letech.💘