Imanina melihat penampilannya di cermin buat entah yang kali keberapa. Nafas ditarik panjang-panjang sebelum dihembus keluar. Dia melihat lagi. Dia memakai baju yang qairasa pilih tadi. Nampak seksi sangat. Bahunya yang terdedah. Singkat pula sehingga paha saja. Menampakkan kakinya yang putih bersih itu. Jantung usah katakan. Dah laju sangat berdegup. Namun demi memikat suaminya dia sanggup.
Nafas ditarik lagi. Tombol kamar mandi dibuka perlahan. Dia menapak perlahan ke cermin solek. Pandangan terkejut Tengku Qalif dibiarkan.
Tengku Qalif meneguk air liur berkali-kali melihat penampilan isterinya. Seksi. Pernafasannya mula tidak teratur. Sukar dia melawan perasannya tika ini. Tangan digenggam.
"cantik tak biy?" tanya imanina berani. Dia berdiri betul-betul di hadapan Tengku Qalif.
"can..tikk." tergagap-gagap Tengku Qalif menjawab. Dia turun dari kantil. Tubuh imanina ditarik lembut. Bagai sukar melawan perasaannya yang telah lama terbiar. Dia terus mencium rakus bibir imanina. Lama.
Imanina memukul perlahan dada Tengku Qalif. Dia kekurangan oksigen. Tengku Qalif yang seakan-akan faham maksud itu terus melepaskan ciuman. Tercunggap-cunggap imanina mencari oksigen. Tengku Qalif dijeling tajam.
"sakitlahh.. " marahnya sambil memegang bibirnya. Rakus sangat Tengku Qalif ni.
"sorry. Dah sayang goda biyy.. " katanya selamba. Imanina tersenyum. Tangan naik melingkari leher Tengku Qalif. Hidungnya digesel-geselkan di hidung Tengku Qalif.
"biy tergoda tak?" tanyanya lembut. Laju Tengku Qalif mengangguk.
"bila sayang beli baju ni?"
"tadi. Masa jalan dengan sara. " jawabnya sambil masih mengesel-gesel hidung.
"ehmm.. Patutlah beria nak keluar.. " usik Tengku Qalif. Imanina tersenyum malu.
Dia mula mencium mata Tengku Qalif. Turun pula ke hidung mancung milik suaminya. Perlahan turun lagi ke pipi kiri Tengku Qalif dan beralih ke pipi kanan pula. Dia berhenti seketika sebelum mencium lembut bibir seksi Milik Tengku Qalif.
"nina minta maaf tau. Nina sayang biyy" katanya setelah puas mengerjakan bibir itu. Dia menyembamkan wajahnya di leher Tengku Qalif.
"biy pun sayang isteri biy ni." balas Tengku Qalif. Lama mereka saling berpelukan.
"so boleh kita mulakan ke?" tanyanya, gatal. Imanina mengerut dahi tidak faham.
"mulakan apa?" soalnya. Tengku Qalif tersenyum sebelum tubuh kecil imanina di angkat ke kantil. Terjerit kecil imanina saat itu.
Perlahan-lahan dia meletakkan tubuh isterinya di kantil. Rambut yang berjuntai di leher imanina di selak ke belakang sebelum kucupan hangat singgah di situ. Mengeliat imanina menahan geli.
" so are you ready mulakan tanggujawab sayang?.. " imanina tersenyum malu. Dia melarikan matanya daripada terus memandang Tengku Qalif.
"diam ni tanda dah ready lah kan?" usik Tengku Qalif.
Dan malam itu mereka mula menjalankan tanggujawab masing-masing. Malam itu juga imanina dengan rasminya menjadi hak milik Tengku Qalif.
❤❤❤❤❤
Wajah yang nyenyak tidur itu dipandang. Senyuman kecil terbit di bibirnya tatkala mengenang kejadian semalam. Rambut isterinya diselit ke belakang telinga. Bahu imanina yang sedikit terdedah itu ditutup menggunkan selimut.
Imanina mengeliat kecil saat terasa tidurnya diganggu. Pelukan di pinggang Tengku Qalif dieratkan. Wajahnya disembamkan di dada yang terdedah suaminya.
Tengku Qalif tersenyum suka. Sekali lagi wajah imanina dipandang sebelum mengucup lembut dahi itu.
"ehmmm.. " rengek imanina. Perlahan-lahan dia membuka mata.
"kenapa biy tak tidur lagi?" tanyanya lembut sambil mengosok matanya.
"thank you sayang" ucapan Tengku Qalif itu membuatkan pipi imanina menjadi kemerahan. Tak lain tak bukan ni mesti kes malu ni.
"sayang malu erkk?" usik Tengku Qalif.
"mana ada" bantah imanina. Jam di sisi kantil mereka di kerling baru menunjuk pukul 2 tengah malam.
Tubuhnya yang berselimut itu diselak sedikit. Alangkah terkejutnya dia melihat diri tanpa seurat benang. Pantas dia ingin bangun namun Tengku Qalif menghalang.
"nak ke mana?" tanyanya.
"nina nak pakai baju kejap" jawabnya. Sekali lagi dia cuba untuk bangun namun semakin kuat pula Tengku Qalif memeluk pinggangnya.
"tak payah" katanya serius.
"nina tak selesalah"
"biy kata tak payahlah. Biy suka peluk sayang macam ni." ujarnya. Imanina mencebik. Mahu tidak mahu terpaksalah juga dia mengalah. Melawan? Tak ada gunanya. Kalau suaminya kata putih maka putihlah jawapannya. Jangan memandai tukar ke hitam. Memang cari bala namanya.
"now sayang just sleep okey. " arahnya tegas. Imanina mengangguk pasrah. Tubuh Tengku Qalif kembali dipeluk erat. Wajahnya disembam semula di dada Tengku Qalif. Selesa hanya tuhan yang tahu.
Tengku Qalif mengucup lagi ubun-ubun imanina. Jari bermain dengan rambut lurus isterinya.
"sayang menyesal tak kawin dengan biyy?" tanyanya tiba-tiba. Imanina terus mendonggak memandang Tengku Qalif.
"taklah.. " jawabnya sepatah.
"sayang bahagia tak hidup dengan biyy?" tanyanya lagi.
"bahagia. Bahagia sanggaattttt.. " ujar imanina seraya itu dia terus mengucup sekilas bibir Tengku Qalif.
"macam mana biy boleh jatuh cinta dengan nina?" kali ini imanina pula menanya.
"entahlah. Perasaan tu datang sendiri. Susah biy nak tepis" kata Tengku Qalif. Mata mereka saling berpandangan. Penuh dengan pandangan cinta.
"bila biy jatuh cinta kat nina?" Tengku Qalif diam sejenak apabila ditanya dengan soalan itu.
"masa biy terlanggar sayang tu. Masa tu biy terus rasa lain macam. Rasa..ehmmm.. Entahlah susah nak cakap. " katanya. Imanina tertawa.
"kiranya jatuh cinta pandang pertama lah ni?" usik imanina. Tengku Qalif mengangguk.
"nina pun sayang sangat kat biy. I love you biyyyy" ujar imanina. Wajah Tengku Qalif di cium berkali-kali.
"sayanggg... " panjang Tengku Qalif memanggil imanina. Imanina mengumam kecil.
"biy nak lagi...boleh?" bisiknya. Merembang bulu roma imanina mendengar. Belum sempat dia berkata. Tengku Qalif sudah memulakan langkah. Dan sekali lagi mereka menyemaikan kasih sayang.
Sorryy tau bab ni kuning sikitt 🙄😂. Tapi taklah kuning sngt🤗..kuning2 sikit dahlah.. Jgn marah tau 😗
Vote ye guyss 🌹
YOU ARE READING
Marah-marah Sayang
RomanceTengku Qalif-Seorang yang mempunyai rupa yang digilai oleh perempuan malah mempunyai syarikat yang ternama di malaysia. Sebut sahaja namanya.. membuat ramai yang takut akan sikap yang diingin. Siapa saja yang tidak mengenalinya..jutawan muda berumu...