-5- Sırrın Artık Sırrımız

6.1K 583 1K
                                    

"Unutmamışım!"

Yastığının altından günlüğünü aldı ve dün neler yaptığına baktı.

"Oh, Changbin hyung ve Jisung'ı Felix ile tanıştırmam gerek. Onu çok severler! Birini daha unutmadığım için mutluyum!"

Sadece Felix'i değil, annesi, babası, abisi, hemşiresi ve diğer üç arkadaşını unutmuyordu. Bunlar zaten sürekli etrafında olan kişilerdi. Bu yüzden unutması neredeyse imkansızdı.

-

"Felix, bugün seni diğer unutmadığım arkadaşlarımla tanıştıracağım! İster misin? Onlar seni çok severler eminim!"

Ohh yani unutmadığı başka arkadaşlarıda mı var?...

"Olur..."

"Bak ordalar geliyorlar. Changbin hyung! Jisung! Buradayız!"

"Selam Hyunjin. Bu Felix olmalı, merhaba Felix!" dedi Changbin.

"Merhaba..."

"Aww Hyunjinin anlattığı kadar şirin!" Jisung pot kırmış olacak ki Hyunjin dirseğiyle onu dürttü.

"Ne vuruyosun be! Bu Hyunjin var ya, sürekli senden bahsediyor. Asla susmuyor. Sanki adını ağzına almasa götüne fırın küreği so-"

"JİSUNG O DAHA KÜÇÜK BÖYLE ŞEYLER SÖYLEME!"

"Ne dedim be, doğrular bunlar aaaaa!"

"Off bunlar yine başladı. Bi susun da kafamızı dinleyelim göt ağızlı-"

"HYUNG!!!"

"Sustum be"

Felix aralarında geçen kısa diyologdan sonra bir kahkaha patlattı.

"Küçük değilim. Ve ayrıca siz her zaman böyle misiniz?"

"Bu iki gerizelalı böyle. Bizimle olduğun sürece katlanmak gerekicek küçük şey."

"Küçük değilim demiştim!"

"Hayır, öylesin. Baksana miniciksin!"

Aralarında geçen diyolog kesinlikle Hyunjinin hoşuna gitmemişti.

"Öhm öhm. Felix Jisung'ı tanıyor musun? Daha önce tanıştınız mı siz?"

"Oh evet onu bir iki kez kapıda gördüm. Minho hyungu görmek için geliy-"

"NE? HAYIR! NE MİNHOSU? O KİM? BENİM NE İŞİM OLUR ONUNLA?"

"Sıçtın sıvadın Jisung."

"Sanırım öyle oldu."

"Şey, yani öyle demek istemedim. Sınıflarımız karşışıklı ya hani, bir iki kez gördüm. Hem benimle de yaşıt."

"Evet yaşıtız. Bu arada Felix, Minho bizden büyük diye biliyorum. Neden hala birinci sınıfta?"

"Az önce o kim diyodun amk"

"KÜFÜR YOK."

"Napim."

"Doma-"

"LAN!"

"Minho hyung Japonya'dan gelmiş. Dil sıkıntısı çekmemek için 3 sene dil kursuna gitmiş. Bu yüzden geç başlamak zorunda kalmış. O buradaki herkesten büyük."

"Üç sene çok değil mi yaa!"

Felix omuz silkti ve Hyunjine bir bakış attı. Kendisini izlediğini görünce bakışlarını kaçırdı.

Stars and Dreams / hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin