"Hayır! Ben de gelmek istiyorum. Tek başıma evde ne yapacağım ya!" Felix yatakta doğruldu ve üzerini değiştiren sevgilisini izledi.
"Felix, evde kalıp dinlenmen gerekiyor. Yalnız kalmayacaksın annemi çağıracağım." Hyunjin ceketini giydi ve miniğinin yanına oturdu.
"Bende geliyorum dedim." Felix yataktan kalkacağı sırada Hyunjin onu omuzlarından tutarak tekrar yatağıya yatırdı. Hızlıca alnından öptü.
"İlaçlarını almayı unutma. Kaçtım!"
"Hyung!" Hyunjin miniğine fırsat vermeden hızlıca evden ayrıldı. Felix olduğu yerde mızmızlanarak debelendiğinde, Hyunjin'e trip atmayı aklının bir köşesine yazdı.
"Tek başıma ne yapacağım ya!" Üzerindeki çarşafı ayaklarıyla ittirdi ve yatakta doğruldu. Yanındaki komodinden ilaçlarını aldıktan sonra uzun süredir kurcalamadığı telefonunu kurcaladı.
Yeonjun'un Instagram hesabını biraz stalkladıktan sonra Lia adında küçük bir kızı olduğunu öğrendi.
Kapının çalmasıyla oflayarak yerinden kalktı ve merdivenlerden aşağı indi.
"Felix! Taşıyıcıymışsın! Ağlicam şimdi sen ne ara büyüdün?" Jisung Felix'in boynuna atladığında diğerleri kıkırdadı.
"Suratın beş karış Felix, bir şey mi oldu?"
"Hayır, içeri geçin anlatayım."
Hep beraber salona geçerken Felix birazcık stresli hissediyordu. Jisung Felix'in yanına oturdu. Onun yanına Minho ve Seungmin'in ve Changbin sırasıyla oturdular.
"Şimdi en başından anlatıyorum. Dün Hyunjin hyung ile birlikte doğum uzmanına gittik. Choi Yeonjun var ya hani, kuzeni oluyormuş. Bu yüzden onu seçmiş falan filan. Bebeğin büyüyeceği bir ortam varmış fakat vucüdüm küçük olduğu için bu neredeyse imkansızmış. Bebeğin büyüyeceği alanın gelişmesi için ilaç verdi. Yani yeni hastane yeni ilaçlar. Birazcık karın ağrım oluyor sadece."
Jisung Felix'in yanaklarını sıktı. Bir bebek gibi yanaklarıyla oynuyordu.
"Oy çen anne olmak için mi çabalıyorsun oy oy." Felix ona kötü bakışlarını yollarken Seungmin konuştu.
"Felix, sakın bana bebek nasıl yapılıyor bilmiyorum deme." Bütün gözler Felix'e dönerken, Felix nasıl açıklayacağını düşünüyordu.
"Tam olarak bilmiyorum."
"Haydaaaa..." Hep bir ağızdan söylediklerinde Felix kötü bir şeymiş gibi başını eğdi.
"Sizin gibi fesat değil o azgın herifler." Jisung konuştuğunda Minho kulağına fısıldadı.
"Buradakı en azgın insanın sen olduğuna yemin edebilirim sevgilim. Deneyimliyim yani." Jisung Minho'yu dirseğiyle dürttü ve Felix'le ilgilenmeye devam etti.
-
"YETER YETER! ANLADIM SUSUN!" Diğerleri Felix'in kızarmasına kahkaha atarken, ortamda tek utanan Felix gibi duruyordu.
"Felix, daha başını anlattık." Seungmin homurdandığında Felix eliyle yüzünü kapadı.
"Daha devamı da mı var?! Dinlemek istemiyorum."
"Ahh, benim yavrum fazla saf... Hyunjinle nasıl başa çıkacaksın..." Jisung söylendiğinde diğerleri onu onayladı.
Felix aniden karnında hissettiği keskin acıyla iki büklüm olup inledi. Dün geceki acı gibiydi ve yine geçecek gibi durmuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stars and Dreams / hyunlix
FanficPsikolojik açıdan yara almış, sevgiyi birbirlerinde bulmuş iki minik beden... Hwang Hyunjin x Lee Felix [mpreg]