-32- Havuz

4.8K 412 546
                                    

Hyunjin ve Felix giyinmek için yukarıya çıktılar. Felix odasından her zaman giymek istediği deniz şortunu aldı ve giyindikten sonra tekrardan hyungunun yanına döndü. Yatağa oturdu ve Hyunjin üzerini değiştirirken, Felix her zaman yaptığı gibi büyüğünü izlemeye koyuldu.

Hyunjin üzerini giydikten sonra miniğine döndü. Felix ayağıya kalktı ve büyüğünün elini tutmasına izin verdi.
Beraber ellerinde havlularıyla aşağıya indiklerinde diğerleri de gelmişti.

"Ay Chaeryeong tatlım, keşke başka bir oğlum olsaydı da seni ona alsaydım. Yukarı çıkalım tatlım üzerimizi değişelim." Chaeryeong gülümsedi ve beraber yukarıya çıktılar.

"Siz de gidin nerede giyiniyorsanız giyinin. Biz yüzmeye gidiyoruz." Hyunjin diğer ikiliye söylendiğinde, Chan ve Jeongin de giyinmek için üst kata çıktılar.

Havuzun başına geldiklerinde Hyunjin miniğini şezlonglardan birine oturttu ve yanına oturdu. Miniğinin fazla yanmaması için getirdiği güneş kremini yüzünün çeşitli yerlerinde minik minik sıktı. Eliyle kremi yedirirdi ve kremi bu sefer miniğine verdi.

"Sıra sende." Felix başıyla onayladı ve kremi büyüğünün yüzüne yeniden minik minik sıktı. Küçük elleriyle kremi yedirmeye başladı. Hyunjin bir yandan gülümsüyor, bir yandan eli boş durmuyor, Felix'in bacaklarının üzerinde geziyordu.

"Hyung, rahat dur." Kremi iyice yedirdikten sonra yanlarındaki küçük sehpanın üzerine koydu ve büyüğüyle havuza adımladı. Minik olan eğilerek elini suya soktu.

"Ama bu çok soğuk."

"Girince alışacaksın miniğim." Felix biraz olsun alışmak için havuzun kenarına oturdu ve minik ayaklarını suya soktu.

Hyunjin de yanına oturdu ve miniği gibi ayaklarını suya suya soktu.

"Havuz doluyken daha derin görünüyor."

Felix ayaklarıyla suyun içinde daireler çizerek konuştuğunda Hyunjin onun bu sevimliliğine gülümsedi.

Felix karşıdan sinsi sinsi gelen bir adet Jeongin ve Chan görünce ne olduğuna anlam veremedi. Jeongin ona susması için işaret yaparken Hyunjin Felix'i izliyordu. Jeongin hızla Hyunjin'in arkasına geçti ve suya ittirdi. Chan ve Jeongin kahkaha atarken Felix büyüğü için endişeleniyordu.

"Ne yapıyorsunuz ya! Hyung!"

Hyunjin suyun dibinden çıkıp saçlarını geriye attı. Miniğinin endişelendiğini görünce önüne gitti. Felix havunuz kenarında oturuyordu ve Hyunjin suyun içine miniğinin bacaklarının arasındaydı. Aşırı sevimli ve hoş bir görüntü ortaya çıkmıştı.

"İt herifler. Sıra sende miniğim."

"Ne? Hayı-" Felix'in cevap vermesine
fırsat tanımadan belinden tutup suyun içine çekti. Felix yüzmeyi bilmediği için korkuyordu. Hyunjin ellerini miniğinin belinde birleştirti ve rahatlaması için minik minik okşadı. Felix bacaklarını büyüğüne sardı ve ellerini omzuna koydu.

"Su çok soğuk!" Felix bağırarak söylediğinde Hyunjin kahkaha attı ve miniğinin çillerinden öptü.

Chan ve Jeongin ikilisi birden suya atlayınca Felix'in üzerine su sıçradı. Bu daha çok bağırmasına sebep oldu. Chaeryeong ve Bayan Kim havuz başındaki şezlonglara kuruldular ve güneş gözlüklerini takıp birazcık güneşlendiler.

"Felix, üç deyince batıyoruz."

"Ne? Nereye batıyoruz! Hayır!"

"Bir... İki... Üç!"

Stars and Dreams / hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin