"Neden hesap almadılar?""Felix, sen patronun eşisin unuttun mu?"
"Neyi değiştirir ki? Zaten yine püre yedim. Jinnie bizim buraya geleceğimizi nereden biliyordu ya!" Söylene söylene masadan kalktı. Üçü birlikte yeniden şirkete ilerlediler.
"Jeongin, odama." Chan yanlarından hızlıca geçerken konuştu. Jeongin abisine ve Chaeryeong'a el sallayıp patronunun arkasından gitti.
"Sana odanı göstereyim gel." Felix'i kolundan tutarak büyüğünün odasının önüne getirdi. Hemen yan taraftaki kapıyı açarak içeriyi gösterdi.
Kahverengi tonları ağırlıklı bir odaydı. Masasının hemen karşısında büyük ve geniş bir cam vardı. Hyunjin'le birbirlerini rahatlıkla görebiliyorlardı.
"Çok güzel!" Chaeryeong gülümseyip Felix'in masasına ilerledi.
"Bu bilgisayarın, artık asistan olduğuna göre Hyunjin Bey'in evraklarını sen bilgisayara geçirmek zorundasın. Zorlandığın bir yer olursa kapının önündeyim. Evrakların yarısını ben geçirdim fazla yorulmaman için. Şu şirket telefonundan biri tuşlarsan Hyunjin Bey'i, ikiyi tuşlarsan beni aramış olursun. Anladın mı?"
"Anladım, teşekkür ederim."
Chaeryeong daha fazla gülümseyip Felix'i odada yalnız bıraktı.
Felix masasına oturup önündeki bilgisayarı inceledi. Tek yapması gereken dosyaları bilgisayara yazmak olacaktı.
Felix işlerini hallederken, Hyunjin'in gözleri miniğinin üzerindeydi. Felix arada bir birkaç şey mırıldanıyor, kıkırdıyordu. Hyunjin onu bu şekilde saatlerce izleyebilir gibi hissediyordu. Ayrıca sabahtan beri miniğini hiç öpmemişti?!
Felix telefonun sesiyle irkilerek aramayı açtı.
"Buyrun?"
"Chaeryeong'la mı görüşüyorum?"
"Hayır, ben Hwang Hyunjin'in asistani Lee Felix. Neden aradığınızı sorabilir miyim?"
"Oh, ben Mikel. Hyunjin Bey'in inşaata gelmesi gerekiyor. Acil."
"Proje numarasını alabilir miyim?"
"Numara yok, Stars and Dreams diye kayıtlı. Hyunjin Bey bu projeyle bizzat kendi ilgileniyor."
"Anladım. Hyunjin Bey'e sorup uygun bir zaman belirleyeceğim. Gün içinde orada olacağız. Teşekkürler." Aramayı sonlandırıp tabletini eline aldı ve ayağıya kalktı.
Odasından çıkıp Hyunjin'in kapısını çaldı.
"Acil inşaata çağırdılar sizi. Proje numarasını vermediler fakat Stars and Dreams olduğunu söylediler."
"Hay bunlar beni neden aramıyor?! Başka bir şey söylediler mi?"
"Hayır."
"Tamam, seni eve bırakayım Chaeryeong'la giderim."
"Hayır, ben de geliyorum."
"Orası inşaat Felix, bir yerine bir şey olur." Felix omuz silkip odadan çıktı. Kendi odasına girip sırt çantasını hazırladı. Telefonunu ve diğer eşyalarını koydu.
"Hazırım."
"Ah Felix, bir kere beni dinlesen?" Felix patronunu umursamayıp önden ilerledi. Hyunjin miniğini takip etti.
Görevlilere arabasını getirmelerini söyledi.
"Felix, yol uzak uyu. Öğlen uykusuna yatmadın zaten."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stars and Dreams / hyunlix
Hayran KurguPsikolojik açıdan yara almış, sevgiyi birbirlerinde bulmuş iki minik beden... Hwang Hyunjin x Lee Felix [mpreg]