"Ben geldim!" Bayan Kim elindeki karton poşetleri havaya kaldırıp oğullarına selam verdi."Hoşgeldiniz." Annesine gülümsediğinde büyüğü arkasında belirdi. O da annesine selam verince Bayan Kim içeriye girdi.
"Tulumlarını getirdim."
"Oldular mı?!" Felix neşeli aynı zamanda heyecanlı bir şekilde konuştuğunda Bayan Kim başını sallayarak içerideki koltuğa oturdu.
Karton poşeti oğluna uzattı. Felix poşeti aldı ve içini karıştırdı.
"İki tane diktim tatlım, birini karnın daha fazla büyüyünce giyersin diye. Gel deneyelim."
"Giydirebilir misin?" Hyunjin annesine sorduğu soruyla Bayan Kim ters bir bakış attı.
"Beni beğenmiyor puşt!"
Koltuktan kalkarak oğlunu omuzlarından tuttu ve poşetlerke birlikte merdivenlere sürükledi.
Felix poşetten tulumunu çıkardı. Çok fazla incelememişti, üzerinde nasıl duracağını merak ediyordu. Sıradan bir tulum olabilirdi ama, özeniyordu işte.
Bayan Kim özenle ve Felix'in canını acıtmadan tulumunu giydirdi. Onu oğlu gibi görüyordu ve asla canını acıtmak istemiyordu.
Felix aynanın karşısına geçip üzerindeki özel dikim tulumu inceledi.
Şort tulumdu. Önünde büyük sayılacak bir süs cep vardı ve kenarlarında beyaz danteller işlenmişti. Genel olarak mavi renk açık bir kot tulumdu. Şortunun ucunda iplerle işlenmiş küçük çilek desenleri vardı. Aşırı çocuksu ve bir o kadar tatlı duruyordu. Karnını fazlasıyla belli ettiği büyüğünün seveceğinden emindi.
"Çok güzel! Teşekkür ederim..." Dayanamadı ve annesinin boynuna sarıldı. Bayan Kim sarılışına karşılık verdi ve oğlunun sırtını okşadı.
"Gel aşağı inelim, diğer oğlum merak ediyordur." Oğlunun elini bir bebek gibi tutup odadan çıkardı. Merdivenlerden yavaşca inerken Hyunjin'in gözleri miniğini buldu.
Felix merdivenleri adım adım inerken büyüğünün kendisini incelediğini biliyordu. Onu en iyi kendisi tanıyordu.
Tamamen merdivenleri indikten sonra büyüğünün yanına adımladılar. Bayan Kim elini kaldırarak bir prenses gibi Felix'i etrafında döndürdü.
"Ben diktim diye demiyorum, çok güzel dikmişim." Felix'in elini bırakarak geri çekildi. Felix büyüğüne gülümsedi ve merakla tepkisini bekledi.
"Çok tatlı..." Miniğine yaklaşıp eliyle tulumu inceledi. Felix'in üzerine tam olmuştu.
Elini tulum sayesinde belirginleşen karnına götürüp miniklerini okşadı. Diğer miniğinin alnını öptükten sonra geri çekildi.
"Anne fotoğrafımızı çeker mi-" İkili Bayan Kim'e döndüklerinde eliyle ağzını kapatan ve gözleri dolmuş birer adet annelerini gördüler.
"Ay yok ağlamıyorum." Gözlerinin altını sildi. Telefonunu çıkardı ve poz vermelerini istedi.
Hyunjin bir elini miniğinin beline yerleştirdi. Diğer eliyle kalp yaparak miniğinin karnının üzerine getirdi. Felix parmak uçlarına çıktı ve büyüğünün yaptığı kalbin diğer yarısını tamamladı. İkisi de gözleri kısılana kadar gülümsediler.
Diğer pozlarına geçtiler.
Hyunjin miniğinin iki elini kavradı ve kendisine çevirdi. İkisi de bir ayağını geriye doğru kaldırıp dudaklarını birleştirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stars and Dreams / hyunlix
FanficPsikolojik açıdan yara almış, sevgiyi birbirlerinde bulmuş iki minik beden... Hwang Hyunjin x Lee Felix [mpreg]