Felix ve Hyunjin göz göze geldiklerinde ne kadar mutlu oldukları anlaşıyordu. Felix büyüğünün boynuna atladı ve sıkı sıkı sarıldı. Hyunjin miniğinin boynuna gömülürken Yeonjun aralarına girdi.
"Şimdi Felix'i cihaza sokmamız gerekiyor. Olacak bazı şeyleri tahmin edebiliyorum fakat yine de kesin olmadığı için bir şey söyleyemem. %65 oran şu demek oluyor, evet bebeğin büyüyebileceği bir ortam var. Bebeğin gelişebileceği bir ortam da var fakat kesin olarak bebeğiniz olacağı anlamına gelmiyor. Önce bebeğin büyüyeceği ortamı ve Felix'in kanallarını kontrol etmeliyiz."
Yeonjun'un sözleriyle Felix'in yüzü düştü. Evet bir bebekleri olabilirdi fakat olmayabilirdide.
Felix stresle alt dudaklarını dişledi. En az büyüğü kadar o da bir bebek istiyordu.
"Hyunjin, dışarı."
"Hayır, görmek istiyorum." Yeonjun Hyunjin'i vazgeçiremeyeceğini bildiği için pes etti
"Felix, cihazın önündeki sedyeye uzan ve karnını aç tatlım." Felix büyüğüne baktı ve cihazın önündeki sedyeye geçip karnının bir kısmını açtı.
"Cihaz seni birazdan içerisine alacak. Solar cihazı gibi bir şey. İçerideyken gözlerini kapaman iyi olur." Felix başıyla onayladı ve Yeonjun'un karnının açık kısmına jeli sürmesini bekledi.
Jel işlemi bittikten sonra yandan birkaç tuşa baktı ve cihaz Felix'i içine aldı.
"Vay anasını teknolojiye bak!" Hyunjin olanları hayretle izlerken Yeonjun yan taraftaki ekrandan Felix'i kontrol ediyordu.
"Tahmin ettiğim gibi..." Cümlesinin ardından tekrar birkaç tuşa bastı ve cihaz Felix'i dışarı çıkardı.
"Felix, gözlerini açabilirsin." Felix gözlerini açtı ve Yeonjun'un uzattığı peçeteyle jeli sildi. Büyüğünün yardımıyla ayağıya kalktı ve üzerini düzeltti.
Felix heyecanla doktorun ne söyleyeceğini beklerken doktorları onlar kadar heyecanlı değildi.
Masasıma ilerledi ve ikilinin oturması için tekli koltukları gösterdi.
İkili oturduktan sonra tekrar Yeonjun'a dikkat kesildi.
"Bebeğin büyüyeceği alan çok dar ve küçük. Bu da Felix'in vücudunun küçük olmasından kaynaklanıyor. Kanalları ise fazla dar. Bebeğin büyüyeceği alanın gelişmesi için ilaç verebilirim. Fakat düzenli kullanmanız gerekiyor. Aksi takdirde bebek olması imkansız gibi görünüyor."
"Hayır. İstemiyoruz. Felix zaten düzenli olarak bir ton ilaç kullanıyor. Bebeğimiz olmasa da olur."
"Hayır hyung! İstiyorum."
Yeonjun ikilinin arasına pek girmek istemese de konuştu.
"Felix, Hyunjin haklı. İlaçlar keskin karın ağrısı ve baş dönmesi yapıyor. Kan değerlerin oldukça düşük. Bu da sürekli olarak ilaç kullanmandam kaynaklanıyor. Ayrıca hamile kalırsan eğer kesinlikle kullandığın tüm ilaçları kesmen gerekiyor. Ağrı kesici dahi olsa. Bu süreç çok zorlayıcı ve can yakıcı geçebilir. Ve çocuk yapmadan önce iki ay beklemeniz gerekiyor."
"Kesinlikle istemiy-"
"Hyung! İstiyorum dedim. Yanımda sen olduğun sürece çektiğim acının pekte bir önemi yok."
"Felix, bunu istemiyorum. Acı çekmene dayanamam." Felix dudaklarını büzdü ve büyüğünün elini karnına götürdü.
"Her şeyden çok istiyorum burada bir bebek olmasını ama..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stars and Dreams / hyunlix
FanficPsikolojik açıdan yara almış, sevgiyi birbirlerinde bulmuş iki minik beden... Hwang Hyunjin x Lee Felix [mpreg]